سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه آموزشی و هماهنگی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای ، با حضور فرماندار، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ، دبیر ستاد انتخابات شهرستان ، اعضای هیئت اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

شناسه خبر: 14084

 

 به گزارش نشاط شهر، جلسه آموزشی و هماهنگی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای ، با حضور فرماندار، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ، دبیر ستاد انتخابات شهرستان ، اعضای هیئت اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار بهار گفت: دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار  با هدف یادآوری و آشنایی با تغییرات جزئی به وجود آمده در قانون انتخابات نقش تأثيرگذاری در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دارد.

 

فرماندار بهار با بیان اینکه آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد گفت: باید مجریان انتخابات آموزشهای لازم را کسب نمایند تا در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز مشکلات احتمالی تصمیمات مناسبی را در خصوص مرتفع نمودن آن اتخاذ نمایند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

 

رئیس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۲۶۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ برگزار می شود.

 

 

منصور سرمدی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی