سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: اهمیت فرهنگ موسیقی اصیل ایرانی باید حفظ شود و نسل فعلی و آینده با موسیقی سنتی و سازگار با فرهنگ و رسوم ایرانی آشنا شود.

شناسه خبر: 14098

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار گفت: همزمان با آغاز دومین جشنواره «شب‌های موسیقی هگمتانه»، گروه سارنگ به سرپرستی حسین رضا زارعی از شهرستان بهار، گروه عاشقی به سرپرستی جواد حسین قلی پور و گروه هنرهمدان به سرپرستی فردین قاسمی برای شهروندان به اجرای موسیقی پرداختند.

 

سید حسین حسینی با بیان اینکه این برنامه با حضوردکتر فیض الهی فرماندارشهرستان بهار، هادی فیض منش معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آقا محمدی رئیس انمن موسیقی استان و جمعی از مسئولین و مردم فرهنگ دوست شهرستان بهاربرگزارگردید و مورد استقبال پرشورحاضرین قرارگرفت اظهارداشت: درهمین راستا کارگاه آشنایی با ردیف های موسیقی ایرانی توسط مهدی پاک ‌نیا در محل مجتمع فرهنگی، هنری اداره ارشاد بهار تدریس گردید.

 

وی اظهار داشت: در پایان این مراسم نیز دو تن از اساتید موسیقی شهرستان (استاد مهدی پاک‌نیا و استاد جواد حسین قلی پور) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با یادآوری اهمیت ترویج و نشر فرهنگ موسیقی گفت: اهمیت فرهنگ موسیقی اصیل ایرانی باید حفظ شود و نسل فعلی و آینده با موسیقی سنتی و سازگار با فرهنگ و رسوم ایرانی آشنا شود.

 

دومین جشنواره شبهای موسیقی هگمتانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و انجمن موسیقی استان از 29 دی ماه تا 5 بهمن 1402 در همه شهرستان های استان همدان برگزار می گردد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی