سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه بهار: بعضا برخی از مسئولین شهرستانی کاندیدها را در جلسات حضوری همراهی کرده یا در تبلیغات کمک می‌کنند که خلاف عرف قانونی است. کسی که تخلف میکند باید گوشش کشیده شود تا درس عبرتی برای دیگر مسئولین و دوره های بعدی باشد.

شناسه خبر: 14124

 

 

به گزارش نشاط شهر، شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار و  مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار و ایمان شکوهیان دادستان شهرستان بهار و سرهنگ محمد مهدی هندی ورکانه و سرهنگ علی حسین حیدری جو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار  مهندس شاهین فرجی فر شهردار شهر بهار و بخشداران مرکزی، لالجین و صالح آباد، سید حسین حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، حسین فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش، سعید ماهری پیرو رئیس شورای شهر بهار و برخی دیگر از دستگاه های اجرایی در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار گفت: خوب است که فرمایشات حضرت آقا را تکرار کنیم اما میتوانیم در کنار فرمایشات ایشان خودمان نیز خلاقیت، ابتکار و نوع آوری را به کار بگیریم.

 

وی افزود: الان زمان آن رسیده که مردم را امید دهیم و از دغدغه های آنان بکاهیم و هدفمند باشیم. مردم فهیم باید بدانند که مسئولین اجرایی شهرستان دغدغه مند هستند و فعالیت میکنند. این روزها که نزدیک به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم نیازمند فضای مطلوب برای مطالبه گری مردم و پرسش و پاسخ آنان بدون تخریب و توهین هستیم.

 

وی در ادامه افزود: بعضا برخی از مسئولین شهرستانی کاندیدها را در جلسات حضوری همراهی کرده  یا در تبلیغات کمک می‌کنند که خلاف عرف قانونی است. کسی که تخلف میکند باید گوشش کشیده شود تا درس عبرتی برای دیگر مسئولین و دوره های بعدی باشد.

 

وی در پایان مطرح کرد: برای دانش آموزان در تمام سنین از جمله ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مسابقه برترین کلیپ با برترین عنوان از دیدگاه دانش آموزان از لحظه ورود به پای صندوق رای با والدین تا رای گیری درنظر گرفته شده که به ۵۰ نفر برگزیده هدیه‌ای ویژه اهدا میگردد.

 

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: طبق ۴رکن اصلی انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی فعالیت ها و جلساتی را بر حسب سلامت ،مشارکت ، رقابت و امنیت برای برگزاری با شکوه و مشارکت حداکثری  و انتخاب فرد اصلح که راهی بهارستان نموده را  با سازمان مردم نهاد و گروه ها و طیف های مختلف داشتیم دعوت به مشارکت کرده و برای ارتقا جهاد تبیین و دستاوردها برنامه های متعددی برگزار شده است. با مشارکت بخشداران و آموزش و پرورش نیز میتوانیم رای اولی ها را دعوت به پرسش و پاسخ و تریبون کنیم و بخشداران نیز در مساجد و مدارس بخش ها و روستاها حضور داشته باشند.

 

وی در پایان از پیشرفت فیزیکی مسکن ملی بهار خبر داد و گفت: ۱۶۱۰ نفر متقاضی ثبت نام کردند از ۲۷هکتار نیز ۱۵هکتار آن به راه و شهر سازی انتقال پیدا کرده و تغییر کاربری و تعیین معابر در روند اداری زمان میبرد.

 

ایمان شکوهیان دادستان شهرستان بهار همچنین عنوان کرد: طبق گزارشاتی که به دستم رسیده جلسه ای برای اتمام حجت با کاندیدها با حضور  نمایندگان ستاد آنها، مسئولین شهرستانی ،هیات اجرایی و نظارت و نیروی انتظامی و نظامی برگزار خواهد شد و در صورت همراهی و تبلیغ کاندید،طبق قانون ۷۰انتخابات جرم درجه ۶محسوب میشود.

 

در پایان جلسه نیز هر یک از روسای ادارات سرهنگ هندی ،سرهنگ حیدری ،کریمی امام جمعه مهاجران و بخشداران دکترحمید میرزائی بخشدار لالجین و سیدعلی حسینی بخشدار مرکزی و عادل عبدالمالکی بخشدار صالح آباد حسین فیض الهی رییس آموزش و پرورش شهرستان بهار و قادری رییس میراث وفرهنگی شهر لالجین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی