سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تلاش و پشتکار شبانه روزی نیروهای اجرایی ستاد برف‌روبی و خدماتی شهرداری بهار در تسریع برف‌روبی، تنظیف و بازگشایی معابر فرعی و اصلی جهت مواجهه با بارش برف قابل تحسین بود تا جایی که همشهریان از همان ساعت اولیه برای تردد در معابر اصلی و عمومی شهر با هیچ مشکل ترافیکی‌ای مواجه نبودند و عبور و مرور به صورت روان انجام گرفت.

شناسه خبر: 14160

 

به گزارش نشاط شهر، با عنایت به اولین بارش نزولات آسمانی و رحمت الهی دیار آیت الله بهاری(ره) سفید پوش شد و موجب شادمانی همگان به ویژه کشاورزان شد.

 

با بارش رحمت الهی در جای جای استان به ویژه شهر بهار مردم مثل همیشه پای کار محله و منطقه خود بودند تا مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف را حل کنند.

 

از بامداد روز گذشته، تلاش و پشتکار شبانه روزی نیرو های اجرایی ستاد برف روبی و خدماتی شهرداری بهار در تسریع برف روبی و تنظیف و بازگشایی معابر فرعی و اصلی برای مواجهه با بارش برف و نزول رحمت الهی قابل تحسین بود تا جایی همشهریان از همان ساعت اولیه برای تردد در سطح معابر اصلی و عمومی با هیچ مشکل ترافیکی مواجه نبودند و عبور و مرور به صورت روان انجام گرفت.

  

با اقدامات شبانه روزی گروه زحمتکش و سختکوش خدمات شهرداری بهار و شخص شهردار حضور اجرایی دائم در محل ها ،در پی تماس ها و ارسال پیام  همشریان بهاری به مجموعه نشاط شهر و  طی گفتگو با خبرنگار نشاط شهر احساس رضایتمندی و تشکر خود را ابراز داشتند.

 

 این سرعت عمل و تلاش بی وقفه شهردار بهار مهندس فرجی و عوامل مجموعه شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد با توجه به زحمات و مدیریت بسیار خوب مهندس فرجی فر شهردار پر تلاش بهار و نیرو های خدمات شهری که شبانه روزی در آماده باش جهت ارائه خدمات  می باشند  گفتنی است که در این راستا در دومین روز از دهه فجر استاندار همدان نیز جهت افتتاح چند پروژه عمرانی و طرح اقتصادی وارد شهرستان بهار شده بود و بابت عملیات برف روبی و بازگشایی معابر اصلی شهر در تماس تلفنی  با فرماندار شهرستان از زحمات مهندس فرجی و مجموعه شهرداری  بهار تقدیر و تشکر ویژه داشتند.

 

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی