سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر وضعیت نامطلوب ساختمان بهزیستی شهرستان بهار، خبرنگار نشاط شهر با سرپرست این اداره به گفتگو پرداخت و پیگیر مطالبات مردم شد.

شناسه خبر: 14161

 

به گزارش نشاط شهر، با توجه به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر وضعیت نامطلوب ساختمان بهزیستی شهرستان بهار، خبرنگار نشاط شهر با سرپرست این اداره به گفتگو پرداخت و پیگیر مطالبات مردمی شد. وی از برنامه های پیش روی خود خبر داد.

 

علی اکبر منیعی فرد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و مناسبت پیش رو عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم اسلام به علت وضعیت نامطلوب ساختمان بهزیستی شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: سال ها پیش براساس نیاز و شاید نبود ملک مناسب، ملک کنونی به عنوان اداره بهزیستی شهرستان بهار خریداری شد.

 

سرپرست اداره بهزیستی بهار ساخت ساختمان جدید یا انتقال اداره کنونی به مکانی جدید با اصول و قواعد مناسب که در شان جامعه ی هدف بهزيستی و همچنین مردم شریف بهار باشد را برای خود وظیفه و هدف دانست و افزود: سازمان بهزیستی خدمات متنوعی را  به جامعه ی هدف ارائه می‌کند و تا کنون به لطف خدای متعال با قدرت و جدیت این امور به انجام رسیده و در حال انجام می‌باشد .

 

منیعی فرد از انجام اقداماتی در راستای بهبود وضعیت ساختمان بهزیستی از بدو انتصابش خبر داد و گفت: به لطف خدا و حمایت دکتر فیض الهی فرماندار انقلابی و ولایت مدار بهار قول های مساعدت را دریافت نموده‌ایم و به زودی با همکاری سایر ارگان ها و شهرداری زمین مناسب تهیه خواهد شد و نسبت به ساخت آن اقدام خواهیم نمود.

 

وی در ادامه گفت: هرچند در این مسائل موانعی وجود داشته و داردکه باحمایت فرماندار شهرستان بهار از این موانع هم عبور خواهیم کرد.

 

منیعی فرد در پایان گفت: خدا را شاکریم که تاکنون خیرین شهر بهار توجه ویژه‌ای به اداره بهزیستی و جامعه‌ی هدف داشته‌اند و توجه ویژه تری نیز خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم و کمک های مسؤلین خدمتی درخور شأن این شهرستان داشته باشیم.

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی