سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این جلسه گفت: در طی جلسات گذشته ستاد انتخابات شهرستان بهار 140 مصوبه اجرایی شده است و در جلسات ذیل کمیته های مختلف نیز ، 350 مصوبه به مرحله انجام رسیده است.

شناسه خبر: 14165

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این جلسه گفت: در طی جلسات گذشته ستاد انتخابات شهرستان بهار 140 مصوبه اجرایی شده است و در جلسات ذیل کمیته های مختلف نیز، 350 مصوبه به مرحله انجام رسیده است.

 

وی افزود: با اضافه شدن کمیته بانوان به مجموعه ستاد، در مجموع 16 کمیته تخصصی اقدامات اجرایی،هماهنگی و برنامه ریزی امور مرتبط با برگزاری در انتخابات را بر عهده دارند.

 

رییس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ خاطرنشان کرد: 2500 نفر عوامل اجرایی انتخابات در 119 شعبه اخذ رای در شهرستان بهار خواهند بود و با تمهیدات اندیشیده شده، همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور مهیاست.

 

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی در راستای استفاده از خدمات و امکانات دولتی در شهرستان بهار مانند سالن های همایش و بیلبوردهای شهری و روستایی، تا بیستم بهمن ماه باید درخواست کتبی خود را به ادارات مربوطه ارائه دهند.

 

دکتر فیض اللهی افزود: با رایزنی های صورت گرفته هزینه تبلیغات در صداوسیما و تبلیغات محیطی کاهش یافته است و نامزدهای انتخاباتی از این فرصت استفاده خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی