سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه هم اندیشی راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور رضا شالبافیان معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهار، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر زارعی رئیس حوزه علمیه شهرستان بهار، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کرمی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

شناسه خبر: 14174

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه هم اندیشی راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور رضا شالبافیان معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهار، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر زارعی رئیس حوزه علمیه شهرستان بهار، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کرمی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

دراین جلسه نخست محسن ایوبی مسئول هماهنگی برنامه های فرهنگی دفتر حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح صحبت هایی در مورد نقاط ضعف و قوت برگزاری مراسم راهپیمایی مطرح کرد. 

 

رضا شالبافیان معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهار در جمع مسئولین و خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید با شکوه تر و با عظمت تر و پر شورتر از ادوار گذشته ،مسئولین پررنگ تر در کنار مردم فهیم در راهپیمایی شرکت کنند . 

جهاد تبیین را باید به جا بیاوریم و رسانه ها هم نقش بسزایی دارند زیرا باید برای پوشش خبری اتحاد و همبستگی را به رخ دشمنان نظام به تصویر بکشد .

این روزها باید حال و هوای دهه فجر متفاوت تر از روزهای دیگر باشد و بنرها و پرچم ها  درمعابر و مدارس  سطح شهرستان بیشتر به چشم میاد و همه ی دستگاه های اجرایی موظف هستند که حداقل نصب یک بنر در اول ورودی ادارات انجام دهند .

در پایان گفت :یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهم ترین رویداد به انتخابات  پیش رو است ،دشمن تلاش میکند که مردم در یاس و ناامیدی باشند ،اما دشمنان داخلی و خارجی بدانند که مردم برای انقلاب و آرمان ها و نظام  هستند و با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و همچنین انتخابات نشان میدهند که مشکلات حل شدنی هستند و باعث نمی‌شوند که آرمان ها و خون شهدا را فراموش کرده و در زمین بازی دشمن باشند .

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر زارعی رییس اداره حوزه علمیه شهرستان بهار تصریح کرد :تبریک ایام یوم الله ،بیان کرد :با حضور در راهپیمایی و بلاکت های دست نویس شده براساس روش های قدیمی در اختیار داشته باشند که هم حال و هوای دهه فجر رو داشته باشد و هم اینکه انگیزه شور و نشاط مردم و دانش آموزان و مسئولین بیشتر شود.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی