سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/17 10:14:28
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار:

افرادی که مجوز ساخت انبار دارند می‌توانند سوخت دریافت کنند

هم اکنون تمامی افرادی که دارای مجوز ساخت انبار هستند می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان بهار برای گرمایش انبار های خود سوخت دریافت کنند.

شناسه خبر: 14179

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر عدم دریافت سوخت جهت گرمایش انبار های سنتی سیب زمینی، گفت و گویی با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار در این خصوص داشتیم. 

 

 

اکبری ابتدا به شرح این موضوع پرداخته و گفت: ما در سال های گذشته سیب زمینی خود را به کشور های دیگر از جمله عراق صادر میکردیم اما اکنون به دلیل پیشرو شدن این کشور ها در تولید سیب زمینی در کشور خود، صادرات عمده ما محدود شده است . 

 

 

وی افزود: لازم به ذکر است که هم اکنون مرز برای صادرات این محصول باز و تعرفه صادرات نیز برداشته شده و ما نیاز به بازاریابی داریم. 

 

 

اکبری در شرح دریافت سوخت بیان کرد: هم اکنون تمامی افرادی که دارای مجوز ساخت انبار هستند می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان بهار برای گرمایش انبار های خود سوخت دریافت کنند. 

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در پایان گفت: متاسفانه ما آماری از انبار های غیر مجاز در سطح شهرستان نداریم اما به طور تقریبی می‌توان گفت ۶۰ درصد سردخانه ها در سطح شهرستان دارای مجوز ساخت هستند که می‌توانند سوخت دریافت کنند.

 

 

نفیسه صیدقلی پور

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی