سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز دوره آموزشی ویژه هیئت‌های اجرایی و اعضای شعب اخذ رای شهرستان بهار در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

شناسه خبر: 14203

 

به گزارش نشاط شهر ،صبح امروز دوره آموزشی ویژه هیئت‌های اجرایی و اعضای شعب اخذ رای شهرستان بهار در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

 

مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت انتخابات در سال جاری از ابتدای سال به موضوع انتخابات ورود کردند و چهار مولفه ی سلامت،امنیت، رقابت و مشارکت را برای انتخابات پیش رو الزامی دانستند.

 

وی برگزاری دوره آموزشی برای مجریان انتخابات را ضروری دانست و گفت: با توجه به تغییر قانون انتخابات برگزاری این دوره‌ها آموزشی جهت آگاهی و آموزش مجریان ضروری است.

 

وی تصریح کرد: اعضای هیئت اجرایی جزو خدوم ترین با صداقت‌ترین افراد نسبت به حقوق رای دهندگان و نامزدها هستند و تاکنون هیچ خلافی جز این ثابت نشده است،و ما در مقابل هیئت اجرایی سر تعظیم فرود می‌آوریم.

 

فرماندار با اشاره به هدف دشمنان در تضعیف انتخابات خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از نخبگان و افرادی که انتظار نمی‌رود شبهاتی در ذهن‌ها ایجاد می‌کند و با کلامشان خواسته یا ناخواسته انتخابات و کار هیئت اجرایی را زیر سوال می‌برند‌.

 

وی ادامه داد: اگر کلام این افراد در ایجاد شبهات ناخواسته باشد جایگاهشان در اینجا نیست و اگر خواسته باشد حسابشان جداست.

 

وی تاکید کرد: در زمانی که نیاز به وحدت اتحاد و یکپارچگی داریم بیان این  مسائل ذهن کارگزاران و شنوندگان را مخدوش و مشوش می‌کند و این مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است،باید حواسمان را جمع کنیم چرا که در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.

 

فیض اللهی  با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه سال جاری افزود: همراهی، تعامل و همکاری اعضای هیات های اجرایی برگزاری یک انتخابات شرافتمندانه را ثابت میکند و همراه حضورتان گویا بوده است.

 

وی ادامه داد: در خطبه نماز جمعه هفته گذشته شهر مهاجران، امام جمعه مهاجران خطبه ها را با کلاسی از ادب و اخلاق و تربیت شروع کرد و درخصوص انتخابات نیز صحبت کرد که شایسته تقدیر است.

 

وی از خطبه های حجت الاسلام افتخاری امام جمعه صالح آباد یاد کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم که حقوق رای دهندگان و نامزدها ‌ای خدشه‌دار نشود.

 

وی در پایان گفت: ستاد برگزاری انتخابات در اواسط مرداد به این موضوع ورود کرده است واعضای هیئت اجرایی و سپس کمیته‌های۱۶ گانه مشخص شده و با اعتماد کامل به ه‍یئت اجرایی آماده برگزاری انتخابات سالم هستیم.

 

هانیه عبدی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی