سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار به همراه مدیر آموزش پرورش شهرستان از پروژه ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان بازدید کردند.

شناسه خبر: 14215

 

به گزارش نشاط شهر، در حاشیه این بازدید فرماندار شهرستان بهار گفت:از  ابتدای فعالیت دولت سیزدهم اقدامات موثری در زمینه ساخت و نوسازی مدارس درشهرستان انجام شده است و برای تمامی پروژه های نیمه کاره اعتبار درنظر گرفته شده است .

 

وی افزود: پروژه ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان پس از گذشت چندین سال از کلنگ زنی در مرحله فونداسیون باقی مانده بود که امسال با تزریق اعتبار فعال گردید و به سرعت درحال پیشرفت است. 

 

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار شش و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی خیری در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در دو طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی از ساخت آموزشگاه خیری علیزاده خبر داد و افزود: این پروژه خیری در حال پیشرفت است و جهت تکمیل آن  مبلغ شش و نیم میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

 

فرماندار تصریح کرد: در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش تخصیص داده شده است.

 

 وی اظهار داشت: مدرسه ۹ کلاسه سیمین و ۶ کلاسه وهنان و مدارس الحاقی پرلوک، کریم آباد و قشلاق نیز در حال اجرا است، و مدارس ۲۴۰ نفره لالجین و آقا محمدی صالح آباد نیز به بهره‌برداری رسیده است. 

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

 انتهای پیام/ص

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی