سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر مجتبی فيض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت:هیئت های بازرسی و نظارت، بدون هیچگونه جهت گیری و با رعایت اصل بی طرفی، در مسیر صیانت از آرای مردم حرکت خواهند کرد.

شناسه خبر: 14246

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر مجتبی فيض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت:هیئت های بازرسی و نظارت، بدون هیچگونه جهت گیری و با رعایت اصل بی طرفی، در مسیر صیانت از آرای مردم حرکت خواهند کرد.

 

 

وی افزود: کار اصلی بازرسان اطمینان‌بخشی و عمل کردن به چهارچوب وظایف قانونی برای اطمینان بخشی به مردم برای اجرای انتخابات سالم و صیانت از آرا است.

 

 

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد:هرچه اطمینان جامعه به سلامت و امنیت انتخابات بیشتر باشد، نقشه های دشمن در ایجاد یأس و ناامیدی به نتیجه نخواهد رسید و مشارکت افزایش خواهد یافت.

 

 

دکتر فيض اللهی ضمن تقدیر از فرمایشات ائمه محترم جمعه بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران گفت:ما شاهد بوده ایم که ائمه جمعه شهرستان دغدغه برگزاری انتخاباتی سالم را دارند و به حمدالله در صحنه هستند و به مقوله انتخابات اهتمام ویژه دارند و بدون هیچ تردیدی همه مسئولین، دلسوز و خادم نظام و انقلاب اسلامی هستند و برای برگزاری انتخاباتی پرشور ،سالم و باصلابت تلاش خواهند کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی