سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/12/26 14:13:49
مدیر نظارت سازمان سینمایی درباره فعالیت بازیگران زن کشف حجاب کرده:

در اختیار ما نیست / به بازیگران زن گفتیم با حجاب به مراسم ختم بروند تا التزام‌شان را نشان بدهند

روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت سازمان سینمایی در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره وضعیت بازیگران زن کشف حجاب کرده و ادامه فعالیت‌شان گفت: بحث حجاب در سینما یک تصمیم فراسازمانی است. ولی با بعضی از این دوستان ارتباط گرفتیم و تلاش کردیم برگردند به این فضا ‌ من کم جلسه با خانم معتمدآریا نداشتم و رویکردم این بود که ایشان برگردد ولی یک ملزومات و مقدمات و شرایطی دارد چون بحث حجاب در کشور ما فرانر از یک وزارتخانه است.

شناسه خبر: 14389

 

به گزارش نشاط شهر، روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت سازمان سینمایی در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره وضعیت بازیگران زن کشف حجاب کرده و ادامه فعالیت‌شان گفت: بحث حجاب در سینما یک تصمیم فراسازمانی است. ولی با بعضی از این دوستان ارتباط گرفتیم و تلاش کردیم برگردند به این فضا ‌ من کم جلسه با خانم معتمدآریا نداشتم و رویکردم این بود که ایشان برگردد ولی یک ملزومات و مقدمات و شرایطی دارد چون بحث حجاب در کشور ما فرانر از یک وزارتخانه است.

 

وی افزود: در مورد چیزی که در اختیار ما نبود تلاش کردیم حتی به یکی از دوستان گفتم ختم یکی از سینماگرها بهانه خوبی است که با موازین قبلی بروید و التزام‌تان را به قوانین نشان بدهید  و در مورد بعضی موفق شدیم و بعضی هم نه

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.