سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی کانون بسیج هنرمندان بهار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 14543

 

به گزارش نشاط شهر، این افتتاحیه با حضور مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ،سرهنگ خرم رودی معاونت و جانشین سپاه انصار الحسین شهرستان بهار،سید علی حسینی بخشدار مرکزی بهار سید حسین حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار و حجت الاسلام والمسلمین مهدی کرمی رییس‌ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار،معصومه فزونی  رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و محسن یگانه مسئول کانون بسیج هنرمندان وسایر کارمندان اداره ارشاد و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار برگزار شد .

 

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم ضمن تشکر از هنرمندان گفت :باتوجه به آثار ارزشمند هنرمندان شهر بهار ،باید تدابیری اندیشید و پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: به دنبال نمایشگاه همیشگی برای برگزاری آثار هنرمندان شهرستان بهار هستم. یکی از دغدغه های کم دیده شدن هنرمندان نبود امکانات کافی از جمله مکان می باشد که با توجه به توانمندی های آنان نمایشگاه همیشگی برگزار شود که علاقمندان بتوانند طی بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی هنرمندان را خریداری کنند.

 

سپس محسن یگانه مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار تصریح کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید مرتضی آوینی علاقمندان می‌توانند از روز شنبه ۲۵ تا ۳۰فروردین از ساعت ۸ الی ۱۴ برای دیدن آثار هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار حضور بعمل آورند.

 

همچنین وی به برنامه هایی مانند دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار ،دیدار و سرکشی از خانواده هنرمندان بسیجی و برگزاری هیئت اندیشه ورز و نیز برنامه های فرهنگی دیگر اشاره نمود.

 

 

اسامی هنرمندان در بخش تجسمی به شرح زیر است:

سمانه رهنما، طیبه جلیلی هنرمند ،شیوا وکیلی ،مهتاب وکیلی ،محسن جلیلی و فاطمه وحدتی آراسته نیز اشاره کرد 

در بخش خوشنویسی: رومینا پناهی فضل ،میترا عباسی ،سیده زهرا موسوی بهار،فاطمه میرزائی صبا و فروزنده طاوسی اجور میتوان نام برد .

 

شایان ذکر است همواره شاهد حضور پر رنگ بانوان در زمینه ‌ی هنرهای تجسمی و نیز خوشنویسی در کانون بسیج هنرمندان هستیم. امید است یک محل ثابت برای این هنرمندان و یک نمایشگاه همیشگی برای عرضه آثار هنری تعبیه شود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر