سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فتح الله توسلی در نشست با مدیرکل و دیگر دست اندرکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، گفت: بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاهای استان نقش مهمی داشته و در افزایش رضایتمندی مردم شریف روستایی موثر است.

شناسه خبر: 14602

 

به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومین و اقشار ضعیف جامعه است گفت: بهسازی روستاها و  تأمین مسکن محرومان رسالت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای حوزه انتخابیه بنده در مناطق محروم قرار گرفتند و نیازمند توجه ویژه هستند گفت: باید همه مسوولان دست به دست هم دهند و برای توسعه استان به ویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند و این نیاز به تلاش شبانه روزی دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: زحمات و تلاش های کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها قابل قدردانی است و خدماتی که بنیاد مسکن در توسعه روستاها انجام می دهد ارزشمند و ماندگار است.

 

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه پیگیری های مداومی برای اخذ اعتبار از وزارت نفت  داشتیم تا محرومیت منطقه کاهش پیدا کند گفت: تمام سعی و تلاش این بود که از منابع دیگر کمک بگیریم و وضعیت شهرستان ها را ارتقا بدهیم

 

رضایی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نیز گفت: با هم افزایی صورت گرفته و حمایت های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در  مجلس اعتبارات قابل توجه ای برای بهسازی روستاهای حوزه انتخابیه اخذ شده که باید از فرصت فراهم شده حداکثر بهره مندی را برای مردم داشته باشیم.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به افتتاح حساب 100 توسط امام خمینی (ره) که یکی از یادگار های ارزشمند امام خمینی (ره) می باشد، گفت: توسعه جوامع روستایی و بهبود شرایط زندگی روستائیان یکی از مهمترین اهداف این نهاد است.

 

وی گفت: در کل کشور ۶۲ درصد روستای بالای بیست خانوار مشمول شروع اجرای بهسازی شدند که در استان همدان ۹۱۸ مورد وجود داشت که از این تعداد 855 مورد آن را شروع کردیم و همچنین در شهرستان بهار ۶۵ مورد و در کبودراهنک۱۲۰ روستا وجود داشت که بصورت صددرصدی عملیات بهسازی شروع شده اند.

 

وی ضمن تشکر از حمایت های نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس از مجموعه بنیاد مسکن در راستای رفع محرومیت روستایی گفت: اقدامات ویژه ای  در خصوص تخصیص و اخذ اعتبار جهت محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان کبودراهنگ و بهار شده است و در همین راستا براساس هماهنگی و برنامه ریزی  انجام شده در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی طبق هماهنگی صورت گرفته تیم  اجرایی در شهرستان های این حوزه انتخابیه مستقر شد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# بنیاد_مسکن#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم