سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مجتبی فیض اللهی: با اختلاط آب تالوار ممکن است تغییر مزه و بویِ آب رخ دهد و تا برطرف شدن کامل شکستگی لوله موقتاً این مشکل برقرار خواهد بود و اگر سیستم لوله کشی اصلاح شود مثل سابق از آبِ بهار استفاده می‌شود.

شناسه خبر: 14662

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، ظهر روز گذشته جلسه بررسی انتقال آب تالوار به شهر بهار با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار، مدیر کل آبفای استان همدان، دادستان، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

در این جلسه مسئولین به بررسی مشکلات به‌وجود آمده شهر بهار در حوزه آب شُرب پرداختند. 

 

 در ابتدای جلسه دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با شرح حادثه به‌وجود آمده در خطوط لوله انتقال آب بهار و استفاده از آب تالوار به همراه چاه‌های مورد استفاده در بهار تا ترمیم محل شکستگی آب پرداخت و گفت: با حادثه به‌وجود آمده با مشورت اداره آب تصمیم بر این شد که برای جبران کمبود آبِ بهار موقتاً از آب تالوار و مخلوط منابع دیگر آبی بهار در آب شرب استفاده شود. 

 

فرماندار شهرستان بهار به تلاش خود در تأمین آب تا برطرف شدن شکستگی لوله آب اشاره کرده و افزود: با اختلاط آب تالوار ممکن است تغییر مزه و بویِ آب رخ دهد و تا برطرف شدن کامل شکستگی لوله موقتاً این مشکل برقرار خواهد بود و اگر سیستم لوله کشی اصلاح شود مثل سابق از آبِ بهار استفاده می‌شود. 

 

وی افزود: قطعا ما مدافع حقوق آن‌ها هستیم و از سالِ قبل پیگیر اختصاص سهمیه آب تالوار به بهار بودیم اما تا زمانی که چاه‌های ما آب دارند نیازی به استفاده از آب تالوار برای شُرب نمی‌بینیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# فرماندار# آب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی