سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور نیمه استقامت پیست بانوان، در سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان آذربایجان شرقی شهرستان تبریز در حال برگزاری میباشد. در این مسابقات پریسا مجنونی بانوی ملی پوش دوچرخه سواری استان همدان از شهرستان بهار، موفق به کسب ۲ مدال نقره در رشته ی ۳ کیلومتر تعقیبی و اومینیوم، در این مسابقات گردید.

شناسه خبر: 15044

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان همدان، در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور نیمه استقامت پیست بانوان، در سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان آذربایجان شرقی شهرستان تبریز در حال برگزاری میباشد. در این مسابقات پریسا مجنونی بانوی ملی پوش دوچرخه سواری استان همدان از شهرستان بهار، موفق به کسب ۲ مدال نقره در رشته ی ۳ کیلومتر تعقیبی و اومینیوم، در این مسابقات گردید.

 

این مسابقات از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری میباشد.

 

با آرزوی موفقیت برای دختران دوچرخه سوار استان همدان در این مسابقات

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در پی آن هستم که با تفاهم و همکاری همه ارکان حاکمیت، تنش و واگرایی را از نهاد سیاست و حکمرانی دور کنم / من به همه آنان که در این انتخابات نیامدند هم می‌گویم موعد دیدن شما و حرف‌های شماست؛ دولت منتخب و حکومت باید بدانند که چه می‌گویید و چرا نیامدید / من آمده‌ام تا با هم سایه تحریم و تهدید و جنگ را از ایران دور کنیم / اصلاحات را باید به پیش بریم

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟

ورزشی