سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار همدان با اشاره به شروع برخورد با افراد سودجو که با استفاده از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی، سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، اظهار داشت: این روند همچنان ادامه دارد و امروز نیز با تعدادی از متخلفین برخورد شد.

شناسه خبر: 15162

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار همدان با اشاره به شروع برخورد با افراد سودجو که با استفاده از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی، سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، اظهار داشت: این روند همچنان ادامه دارد و امروز نیز با تعدادی از متخلفین برخورد شد.

 

مسلم مخفی افزود: با حضور معاون فرمانداری، معاون دادستان و رؤسای ادارات مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب و آب و فاضلاب، سرکشی به مزارع  روستاهای بخش مرکزی و برخورد با متخلفینی که چندین هکتار از مزارع را زیر کشت سیب زمینی و سایر سیفی‌جات از طریق برداشت غیر مجاز از پسآب فاضلاب شهری و نیز فاضلاب خام برده بودند ادامه پیدا کرد.

 

وی تصریح کرد: با دستور قضایی چندین دستگاه  موتور و تأسیسات برداشت فاضلاب جمع آوری و از محصولات نمونه‌برداری شد تا در خصوص امحای محصولات پس از رسیدن جواب آزمایش‌های مربوطه اقدام شود.

 

فرماندار همدان تأکید کرد: در حوزه سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم و از همه مردم درخواست داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد به اطلاع دستگاه‌های ذیربط رسانده شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است