سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۱۶۰ دستگاه اتوبوس مسوولیت جابه‌جایی زائران اربعین این استان را برعهده دارد.

شناسه خبر: 15173

 

به گزارش نشاط شهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۱۶۰ دستگاه اتوبوس مسوولیت جابه‌جایی زائران اربعین این استان را برعهده دارد.

 

مهرداد آهکی اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل استان همدان با ظرفیت ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه سواری و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس درون و برون شهری آماده جابه‌جایی مسافران است.

 

پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها از ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق پایگاه‌های فروش بلیت اقدام به پیش خرید کنند.

 

سال گذشته بیش از ۲۰ هزار زائر عتبات عالیات از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان به مرزهای غربی کشور منتقل شدند و پیش بینی می‌کنیم امسال نیز این تعداد مسافر را در این مسیر جابه‌جا کنیم.

 

با توجه به اینکه سفرهای اربعین یک سر خالی هستند و تنها در مسیر رفت یا مسیر برگشت مسافر دارند قیمت بلیت اتوبوس بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد و با نرخ بین ۵۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

 

۴۸ شرکت مسافربری در استان همدان فعال و نزدیک به ۲ هزار راننده نیز آماده جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین حسینی هستند.

 

رایزنی‌های لازم در خصوص تامین سوخت ناوگان مسافربری استان برای جابه‌جایی زائران اربعین انجام شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: نشاط_بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است