سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان: به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند، با توجه به افزایش بی‌سابقه دما در روزهای گذشته و پیش رو و به تبع آن افزایش مصرف آب، با افت سطح مخازن ذخیره احتمال کاهش لحظه‌ای فشار در شبکه توزیع آب در برخی مناطق وجود خواهد داشت.

شناسه خبر: 15179

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند، با توجه به افزایش بی‌سابقه دما در روزهای گذشته و پیش رو و به تبع آن افزایش مصرف آب، با افت سطح مخازن ذخیره احتمال کاهش لحظه‌ای فشار در شبکه توزیع آب در برخی مناطق وجود خواهد داشت.

 

همچنین بدلیل فشار موجود بر روی شبکه توزیع برق، در شهرها رو روستاهایی که منابع تامین آب آن‌ها از چاهها بوده و دارای پمپاژ مکرر و وابستگی بیشتر به انرژی برق می‌باشند، احتمال اختلال در شبکه توزیع آب بیشتر خواهد بود.

 

لذا از همه هم‌استانی های عزیز خواهشمند و خواستاریم تا حد ممکن از مصارف غير ضروری اجتناب و در مصارف ضروری خود نهایت مدیریت مصرف را در نظر بگیرند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است