سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/1/23 18:22:25
جان باختن ۱۰۴ نفر تاکنون از ویروس کرونا در شهرستان بهار

جان باختن ۱۰۴ نفر تاکنون از ویروس کرونا در شهرستان بهار

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ نفر در این شهرستان با ابتلا به آن جان باخته اند.

شناسه خبر: 10871

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بهار مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ نفر در این شهرستان با ابتلا به آن جان باخته اند.

دکتر محمد به نشان، مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۵۸ مورد بستری در بیمارستان شهرستان برای ابتلا به این ویروس و ۱۰۴ مورد فوتی داشته ایم.

او اظهار داشت: تاکنون ۳۸۲ دوز واکسن کرونا به کادر درمان و بهداشت و سایر گروه‌های اولویت دار تزریق شده است و به مرور با تحویل واکسن به شهرستان به گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار از افزایش مراجعات بیماران تنفسی به بیمارستان خبر داد و از مردم عزیز خواست تا فروکش کردن موج ایجاد شده از حضور غیر اورژانسی در بیمارستان اجتناب کنند.

 فرماندار بهار هم با اشاره به عادی انگاری کرونا و کاهش رعایت دستورالعمل‌ها گفت: با توجه به ایام نوروز و انجام دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها از سوی مردم و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشت شاهد افزایش وضعیت قرمز و میزان ابتلا و بستری بیماری کرونا در شهرستان هستیم.

احسان قنبری خاطر نشان کرد: مردم سعی نمایند حتی المقدور از تجمع و حضور در مراکز عمومی پرهیز نموده و همچنین از مراجعه بی مورد به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین برگزاری مراسمات اجتناب نمایند.

او با اشاره به وضیت کرونا در شهرستان اظهار داشت: مردم فهیم شهرستان باید همچنان این بیماری را جدی بگیرند چرا که هنوز این بیماری پایان نیافته و نیاز است با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی تا لحظه ریشه کنی کنترل و از شیوع آن جلوگیری نمود.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی