سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/20 19:12:52
صبح امروز برگزار شد؛

رئیس جدید هیئت کوهنوردی شهر بهار انتخاب شد.

برای حمایت از ورزشکاران نیازمند جذب اسپانسر و خیرین هستیم.

شناسه خبر: 11014

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه ای با حضور علیرضاگوهری رئیس هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان و با حضور جمعی از کوهنوردان شهر بهار در فضای باز اداره ی ورزش و جوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدا علیرضا گوهری از زحمات رئیس هئیت کوهنوردی خیرالله چهره گشا تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد : خیرالله چهره گشا یکی از کوهنوردان پیشکسوت شهر بهار بود که باید در آینده نیز از تجربیات وی استفاده کرد؛
و در ادامه امیر شاهبداغی را به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و غارنوردی شهر بهار معرفی کرد.



رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با اشاره به ورزش، سلامتی و تندرستی و ایجاد شور و نشاط بین عموم مردم خاطرنشان کرد : شهرستان بهار کوهنوردان با تجربه و توانمندی دارد و باید از ظرفیت و پتانسیل آنان در راستای اهداف هئیت کوهنوردی استفاده کرد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : کوهنوردی همواره به عنوان یکی از بهترین تفریحات و ورزش های مفرح محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. و همه ی ما عضو خانواده ی بزرگ ورزش هستیم.



علیرضا صفی زاده افزود : یک هئیت خوب نیازمند کار گروهی و تیمی است و با هم اندیشی اعضا می توان صعود های خوبی داشته باشیم و از تجربیات همدیگر بهرمند شویم؛ و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید شاهد تغییر و تحولات عظیمی در این حوزه باشیم و جوانان و نوجوان علاقه مند به این رشته ی ورزشی را جذب کنیم.

صفی زاده ورزش را برای سلامتی مهم برشمرد و تاکید کرد : با اجرای برنامه های تفریحی ورزشی بین همه ی اقشار شور و نشاط ایجاد کنیم و جوانان و نوجوانان را در رشته های ورزشی جذب کنیم تا اوقات فراغت خود را ورزش پُر کنند تا از طریق مختلف به بیراهه کشیده نشوند.



رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : ورزشکاران باید مورد حمایت قرار بگیرند و برای حمایت از جوانان و نوجوانان که در آینده مدال آوران این شهر و افتخار شهرستان و استان خواهند بود نیازمند جذب اسپانسر و کمک خیرین هستیم تا بتوانیم برخی از تجهیزات ورزشی را خریداری و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.



امیر شاهبداغی رئیس هیئت کوهنوردی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات در این حوزه یادآور شد :
از مهمترین مشکلات ما کمبود مربی های ورزشی است و باید در آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان و اعضا باید دوره های آموزش اصول کوهنوردی، کاربرد طناب و گره های کوهنوردی و همچنین کلاس مهارت های امداد و نجات برگزار کنیم تا در آینده بتوانیم مربیان توانمندی را تربیت و تحویل جامعه ی ورزشی دهیم.

فردوس نبی پور

انتهای پیام /


برچسب ها: هیئت_کوهنوردی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی