سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار بهار در اولین شورای اداری شهرستان بهار با حضور نماینده منتخب مردم بهار و کبودراهنگ از افزوده شدن ۵۰ هکتار دیگر به مرز تقسیمات سیاسی شهر بهار خبر داد و نماینده مردم این را کافی ندانست و بر حفظ هویت مردم و شهر بهار تاکید کرد.

شناسه خبر: 11457

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهار با حضور حسین توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ صلح امروز در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار شد.

۵۰ هکتار دیگر به مرز تقسیمات سیاسی بهار اضافه شده است

در این جلسه فرماندار بهار از افزودن ۵۰ هکتار به دیگر به حریم سیاسی شهر بهار خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۲۰ هکتار و امسال ۵۰ هکتار دیگر به مرز تقسیمات سیاسی بهار اضافه شده و ما خواستار این هستیم که مرز تقسیمات سیاسی شهر بهار بر محدوده خدمات دهی شهرداری بهار منطبق شود. قنبری اظهار امیدواری کرد که نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در این زمینه ورود کرده تا مسئله سریعتر پیگیری شود.

احسان قنبری در ادامه با بیان این مطلب که در طی سه سال گذشته از داشتن نماینده محروم بودیم اظهار کرد: در یک سال آخر نمایندگی آقای پورمختار حضور وی در بهار چندان پر رنگ نبود و پس از آن نیزفقدان مرحوم عیسی جعفری ما را از موهبت نماینده محروم ساخت و در یک سال گذشته نیز در زمان نمایندگی معین آقای فلاحی نیز اتفاق خاصی در شهرستان نیفتاد و نگاه ما هم اکنون به نماینده منتخب است تا کمبودهای سالهای گذشته را جبران کند.

 

 با تمام تهمت ها توانستم رای اعتماد مردم را کسب کنم و تا آخرین نفس به آن پایبندم

 

در ادامه حسین توسلی، نماینده منتخب مردم در مجلس در بخش اول سخنانش به بیان روند برگزاری انتخابات پرداخت و گفت: علی رغم همه تهمت ها و افتراها با تکیه بر رای مردم موفق شدم از یک خانواده محروم به افتخار نمایندگی مردم دست یابم و در این راه اعتقادم این بود که آرمان ها و ارزش ها را برای دستیابی به کرسی مجلس زیر پا نگذارم، به طوریکه خبر کذب دستگیری من را به مادرم دادند و او با شنیدن این خبر سکته کرد.

توسلی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مهم شهرستان بهار اشاره کرد و با مقایسه بودجه اختصاص یافته به شهرستان ملایر با شهرستان های بهار و کبودراهنگ بودجه این دو شهرستان را بسیار ناچیز دانست و گفت: من به جد پیگیر این مسئله در مجمع نمایندگان استان و شورای برنامه ریزی استان بوده و هستم و معتقدم حق دو شهرستان بهار و کبودراهنگ خیلی بیشتر از اینهاست.

 بهار و کبودراهنگ دو شهرستان فراموش شده هستند

وی ادامه داد: به دلیل فقدان نماینده در یک سال گذشته و کوتاهی و کم توجهی نماینده قبل از آن بهار و کبودراهنگ فراموش شده است؛ چراکه ما ظرفیت های بزرگی در بهار داریم که هر کدامشان می توانند پتانسیل بزرگی باشند.

توسلی در ادامه به ظرفیت های موجود در شهرستان همچون تولید ۶۰ درصدی جوراب کشور در روستای لتگاه، تولید سیب زمینی در بهار، شهر جهانی سفال، باغ های انگور شهرستان اشاره کرد و گفت: همه اینها ظرفیت هایی هستند که باید دیده شده و بهترین بهره برداری را از آن کرد که در این سالها این کار صورت نگرفته است.

مشکل راه ۹ کیلومتری مهاجران تا آخر این دولت باید حل شود

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه به مشکل راه ۹ کیلومتری مهاجران اشاره کرد و اظهار داشت: چرا کار باید به جایی برسد که امام جمعه و اعضای شورای این شهر بیایند و بگویند کلنگ به دست میگیریم و خودمان دست به کار می شویم؟ راه مهاجران باید تا آخر هفته دولت حل شود، هفت و نیم میلیارد در اختیارم بوده که سه میلیارد آن را در اختیار این طرح قرار داده ام تا سریعتر مشکلش حل شود، تجهیزات راه و شهرسازی باید در اختیار مهاجران قرار گیرد.

از مدیری که گزارش کارش را در برگه ای بدون مهر و سربرگ می‌فرستد چگونه می توان دفاع کرد

 

توسلی با برشمردن مشکلات چند روستای بهار و پیگیری آنها گفت: ۲۰‌روز پیش گزارشی از یکی از مدیران خواستم و این مدیر گزارشی در یک نامه بدون سربرگ و آرم برای من فرستاده، چگونه می توان از عملکرد چنین مدیری دفاع کرد، چرا که این یک توهین است. وی پیگیری اوقاف شهر لالجین و کبودراهنگ را از آخرین اقدامات خود برشمرد و گفت: به آقایان اوقاف می گویم چرا مشکل را حل نمی کنید، می گویند فلان شخص که آمد اول زمین های خود را آزاد کرد و بعد هم کار را رها کرد.

حق و حقوق مردم و هویت شهر بهار باید حفظ شود

نماینده منتخب اظهار داشت: آقایان می گویند نماینده در برخی مسائل دخالت نکند، ولی من نمی توانم سکوت کنم و باید در برخی مسائل ورود کنم، چرا که نماینده مردمم و تا آخرین نفس پیگیر کار مردم خواهم بود.

وی در ادامه به مشکل مرز تقسیمات سیاسی بهار اشاره کرد و گفت: آنچه که مسلم است، این است که حق و حقوق مردم و هویت شهر بهار باید حفظ شود و در این مورد من با سردار طلایی هماهنگ هستم و معتقدم مرز تقسیمات سیاسی و هر آنچه که بوده باید حفظ شود.

 


برچسب ها: توسلی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی