سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حسین رضا زارعی، زاده و پرورش یافته ی دیار بهار است که بعنوان پیشکسوت موسیقی شناخته شده؛ طی مصاحبه ای از آثارش و اهدافش جویا شدیم.

شناسه خبر: 11572

به گزارش نشاط شهر؛ حسین رضا زارعی موسس آموزشگاه موسیقی سارنگ و مدرس ساز سنتور (فرهنگی بازنشسته) در ابتدا به سوابق کاری خود پرداخت و گفت: ازسال ۱۳۷۰ فراگیری دوره های مقدماتی و پیشرفته ساز سنتور را بیش از ۱۵سال نزد اساتید مجرب استان فراگرفتم و بیش از ۲۰ سال بعنوان مسئول انجمن موسیقی شهرستان بهار، با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری نزدیکی داشته ام و شایان ذکر است تاکنون سکاندار دار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بهار، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی میعاد بهار و همچنین مدیریت و تدریس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه را برعهده داشته ام.

 

وی در ادامه به همراهی سایرهنرمندان شهرستان اشاره کرد و اقدامات انجام شده را برشمرد و گفت: باهمکاری سایر هنرمندان شهرستان به فعالیتهای هنری نظیرِ شرکت در جشنواره های استانی، برگزاری همایش موسیقی شهرستان با حضور استادان ملی مانند دکتر رضا مهدوی، کیوان ساکت، حسن ناهید و جواد بطحایی داشته ایم و در اولین آلبوم صوتی استان با عنوان ( یاد رهی ) بعنوان نوازنده سنتور حضور داشته ام. 

 

زارعی در ادامه افزود: باهدف شناسایی و رشد استعدادهای علاقمندان به موسیقی و همچنین ایجاد نشاط در جامعه بویژه جوانان، که سبب سلامت روحی آن ها و دوری از آسیب های اجتماعی می گردد، به آموزش ساز سنتور و تشکیل گروه های موسیقی در شهرستان برای اجرای برنامه در داخل و خارج از شهرستان اقدام نموده ام و در این مسیر با تلاش و پیگیری موفق به اخذ مجوز تأسیس آموزشگاه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردیده ام . 

 

وی درادامه تصریح داشت: درجهت شکوفایی و ارتقاء فرهنگ شهرستان اقدام به تأسیس آموزشگاه تخصصی موسیقی سارنگ در رشته های مختلف ( آموزش سازهای پاپ، سنتی، کلاسیک و محلی ) با حضور اساتید مجرب واقع در بلوار آیت ا.. بهاری جنب کانون میعاد نموده ام و  علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کلاس ها با شماره تماس های ۳۴۵۰۲۰۵۳  - ۰۹۰۲۱۱۱۰۱۳۳  اقدام به شروع دوره نمایند .

 

حسین رضا زارعی مؤسس اموزشگاه سارنگ در پایان گفت: برخود لازم میدانم از مساعدت و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش شهرستان و همچنین کانون میعاد در این مسیر تشکر داشته باشم؛ چرا که این حمایت ها باعث شکوفایی استعدادها و رشد فرهنگ می‌شود.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر