سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/15 15:15:56
توسلی_نماینده شهرستان های بهار و کبودرآهنگ:

کارگران عزیز علیصدر آرامش خود را حفظ کنند

طرح تحقیق و تفحص از غار علیصدر را تنظیم و تقدیم خواهم کرد

شناسه خبر: 11604
به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی نماینده شهرستان های کبودراهنگ و بهار درمجلس شورای اسلامی  گفت: متاسفانه اخبار نگران کننده ای از غار علیصدر دریافت کرده ام و لازم می دانم نکاتی را عرض کنم:
 
۱- اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهرستان های بهار و کبودراهنگ از سالها قبل اعلام کرده ام که تمام هزینه ها و درامدهای غار باید شفاف برای مردم عزیز توضیح داده شود و از لحظه قبول مسئولیت نمایندگی مردم نیز تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم و منطقه به کار بسته ام و برگزاری جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر در محل غار وبا حضور شوراهای محترم و نمایندگان کارگران که بی سابقه بود؛  فقط بخشی از این تلاش ها بود ؛ ساعتها مذاکره با استاندارمحترم؛ رییس هیات مدیره ؛ بخشدار و.‌.  همه برای این بوده که غار علیصدر به عنوان یک موهبت الهی و سرمایه ملی به شکلی مدیریت شود که منافع آن برای مردم و منطقه و کشور باشد.
 
۲_از کارگران عزیزی که احساس می کنند حقشان تضییع شده و در مواردی هم دقیقا این گونه بوده  صمیمانه تقاضا دارم از انجام هرگونه حرکتی که ممکن است خدای نکرده موجب سو استفاده برخی گردد؛ خودداری کنند و اجازه دهند تا از طریق قانونی موضوع را پیگیری کنیم.
 
۳_با استاندار محترم و رییس هیات مدیره هم صحبت کردم و تاکید کردم که تمام تلاش خود را باید صرف تامین حقوق مردم نمایند حتی اگر لازم باشد دفتر شرکت را بفروشند و صرف تامین حقوق پرسنل کنند .
 
۴_ به مردم عزیز اطمینان می دهم که از هیچ اقدامی  در راستای شفاف سازی عملکرد شرکت سیاحتی علیصدر و تامین حقوق مردم خودداری نخواهم کرد و در اولین فرصت طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت و مدیران آن را تقدیم مجلس خواهم کرد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای خبر/ص
 
 

ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی