سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/21 10:40:30
روابط عمومی اداره آبفای بهار:

شکستگی شیر فشارشکن مرکزی بهار باعث ایجاد اختلال در آبرسانی در سطح شهر شده است.

شکستگی شیر فشار شکن مرکزی در بهار باعث قطعی و کم فشاری آب در برخی نقاط از شهر و ترکیدگی لوله های آب در بعضی دیگر از نقاط شهر بهار شده است.

شناسه خبر: 11647

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، از عصر روز گذشته شاهد قطعی آب در برخی از نقاط شهر بهار و اعتراضات بسیار مردمی در این باره شده ایم. در این باره گفتگویی با روابط عمومی اداره آبفای شهر بهار داشتیم تا از دلیل این موضوع مطلع شویم.

 

شیرمحمدی مسئول روابط عمومی اداره آبفای شهرستان بهار دلیل این موضوع را شکستگی شیر فشارشکن مرکزی شهر برشمرد و اظهار داشت: از عصر دیروز شیر فشار شکن مرکزی شهر بهار دچار شکستگی شده و این باعث شده که در برخی نقاط از شهر شاهد ترکیدگی لوله آب و در برخی نقاط دیگر کم فشاری آب باشیم‌

وی افزود: شیرفشارشکن، فشار آب را در تمام نقاط شهر کنترل می کند و باعث می شود که فشار آب در تمام نقاط شهر یکسان باشد، اما این شکستگی باعث ایجاد مشکل در شهر کرده است.

شیرمحمدی ادامه داد: ما از دیروز برای اينکه جلوی شکستگی لوله ها را بگیریم مجبور شدیم فشار آب را کم کنیم چرا که منبع آب بهار در چشمه قصابان قرار دارد و نقاطی مثل مسکن مهر و شهرک فرهنگیان با کم فشاری آب مواجهند و شاید تنها در طبقات اول و دوم آب داشته باشند، اما در نقاط پایینی بهار که پایین‌تر از میدان امام هستند آب بسیار پرفشار است چرا که در سرازیری قرار دارند و همین باعث شکستگی لوله در چند نقطه از شهر شده است.

شیرمحمدی در مورد زمان حل این مشکل گفت: به دنبال تعویض شیرفشارشکن هستیم و این قطعه نیز بسیار کم یاب است، در این مورد از شهرهای دیگر نیز درخواست کمک کرده ایم و امیدواریم تا آخر امروز این مشکل هرچه سریعتر حل شود.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون