سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به تعداد دانش آموزان در مدارس کلاسها بصورت حضوری و غیر حضوری دایر خواهد شد.

شناسه خبر: 11685

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پیام ، فرماندار همدان در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به واکسیناسیون 90 درصد فرهنگیان در سطح شهرستان همدان افزود : مدارس کم تراکم بویژه در سطح روستاها و مناطق کم جمعیت بصورت حضوری بازگشایی خواهد شد.

محمد علی محمدی اضافه کرد : مدارس دارای جمعیت دانش آموزی با تراکم متوسط متناسب با رنگبندی طرح مدیریت هوشمند کرونا بصورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خواهند کرد و مدارس با تراکم جمعیتی بالا بصورت غیر حضوری و با حداقل حضور دانش آموزان کلاسها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد : دانش آموزان و اولیا از شرایط آموزشی غیر حضوری بسیار متضرر شده اند که امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و مهار بیماری هر چه سریعتر به وضعیت عادی باز گردیم.

محمدی با تاکید بر برنامه محوری و پرهیز از اقدامات جزیره ای در پیشبرد طرح ها و پروژه های آموزشی افزود : توجه به جذابیت و افزایش بهره وری فضاهای آموزشی از جمله مواردی است که در احداث و فضاسازی کاربری های آموزشی باید مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار بهره گیری بیشتر از ظرفیت خیرین در رفع نواقص، تجهیز و سایر نیازهای مراکز آموزشی شد و اظهار کرد : نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در این جهت باید همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

فرماندار همدان با اشاره به ممنوعیت دریافت هر گونه وجه حین ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی گفت : بازدید سرزده از مدارس توسط نمایندگان شورای آموزش و پرورش شهرستان انجام می شود.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی