سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/30 17:12:17
فرماندار بهار:

۲۰۰ مسافر در محدوده گردنه اسدآباد اسکان اضطراری داده شدند

فرماندار بهار گفت: ۲۰۰ مسافر در راه مانده در محدوده این شهرستان به ویژه گردنه برف گیر اسدآباد برای در امان ماندن از برف و سرما در مساجد و حسینیه های این منطقه اسکان داده شدند.

شناسه خبر: 12214

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، «روح الله نباتی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کولاک شدید در مسیر ارتباطی همدان به کرمانشاه به ویژه محدوده ورودی و مسیر گردنه برف گیر و سخت گذر اسدآباد(در حوزه استحفاظی شهرستان بهار) تمامی مساجد و حسینیه های روستاهای این مسیر برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده اند.

وی افزود: همچنین مدیریت بحران فرمانداری شهرستان بهار و تیم های امداد رسان هلال احمر و اداره حمل و نقل و راهداری منطقه با آماده باش کامل در حال پاکسازی مسیر و کمک و امداد رسانی به مسافران هستند.

فرماندار بهار اظهار داشت: با توجه به مسدود شدن مسیر همدان به اسدآباد(محور همدان_کرمانشاه) به دلیل برف و کولاک، در حال حاضر این مسیر به صورت یکطرفه از سمت اسدآباد به همدان بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: مسیر ارتباطی همدان- سنندج نیز به صورت یکطرفه به سمت همدان بازگشایی شده با این وجود تلاش ها برای بازگشایی مسیر و ایمن سازی راه برای تردد مسافران ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک زمینی آن از ساعت ۱۲ امروز سبب محدودیت دید و مسدود شدن جاده های همدان به سمت کرمانشاه و سنندج شد همچنین تردد از مسیر  همدان به سمت تهران نیز امکان پذیر نبود.

این مسیرها همچنان از سوی عوامل پلیس راه مسدود شده و خودرهای عبوری به سمت سنندج و کرمانشاه، از پاسگاه پلیس راه به سمت مرکز شهر بهار یا همدان بازگردانده می شوند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

گوناگون