سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در روایاتی از حضرت امام زین العابدين(ع) آمده، مؤمن، قدمی که‌ در راه گره گشایی از مشکلات مردم برمی‌دارد، این قدم بسیار مورد پسند خداوند قرار می‌گیرد .

شناسه خبر: 12367

به گزارش نشاط شهر، جشنی به مناسبت ولادت حضرت زین العابدین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام کریمی و با مولودی خوانی قروه ای برگزار شد ، این جشن با همت وهمکاری پایگاه مقاومت زینبیه(س) و هيئت حضرت علی اکبر(ع) واحد خواهران در حسینیه شهیدضرابی برگزار شد .


 حجت‌الاسلام کریمی با تبریک ولادت حضرت زین العابدین(ع) به روایتی از زین العابدین پرداخت و عنوان کرد : خداوند متعال دو قدم و دو جرعه، دو قطره را بسيار دوست دارد، هرقدمی که در این دنیا برمی‌دارید باید در آخرت پاسخگو باشيد و همچنین باید به این توجه داشته باشید که عیب جویی پشت سر دیگران فشار در قبر را دشوار می سازد .

وی در ادامه افزود : بايد در این دنیا قدمی برداریم، اما متاسفانه در اين ابعاد و در این دنیا مشکلات فراوان است که چه بسا این مشکلات ممکن است مانع حرکت ما شود، با قدم در گره گشایی از کار مردم و سرزدن به‌ فامیلی که‌ قطع رابطه کرده است می توان قدری رشد کرد .

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به‌ تفسیر دین از دیدگاه خود اظهار کرد: کسانی که‌ از دنیا می‌روند به‌ خاطر گناهان و معصیت هایشان است؛ عمر ۳۰ ساله انسان با اين گناهان ۳ ساله می شود.

وی تصریح کرد : خداوند متعال دو جرعه را بسیار دوست دارد و اين دوجرعه این است که  انسانی واقعا مسلمان است ک خشم خود را فرو ببرد و هرکس در حقش بدی کرد او با خوبی کردن به‌ شخص موردنظر جواب دهد.

وی در پایان اذعان داشت : جرعه دوم، جرعه مصيبت است که بايد مرگ را به‌ معنای واقعی درک کنیم و اما دوقطره ای که‌ خداوند دوست دارد قطره ای است که در راه او ریخته شود و خون‌ ریخته شده شهدا هفت قطره را می بخشد. قطره اشکی که در راه خدا بریزد، این قطرات را بسیار دوست دارد. اما یکی از مواردی که برکات را از بین می برد قضا شدن نماز صبح است که هر آنقدر در دنیا به کسی خوبی کنید و به انجام اعمال نیک بپردازید جایگزین چند دقیقه نماز صبح نمی‌شود، ان شاءالله که عامل به روایت امام زین العابدین(ع) باشيم.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون