سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارگروه سلامت و امنیت غذایی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی ظهر امروز در محل فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12870

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومي فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار بهار در ابتدای این جلسه اظهار کرد: کل شهرستان ازجمله مهاجران دغدغمند در حوزه سلامت هستند و یکایک مسئولان باید همه توانمان را در جهت ارتقا سلامت مردم بکار بگیریم.

 

وی در ادامه سرعت بخشیدن به راه اندازی پایگاه اورژانس مهاجران را مهم برشمرد و از مسئولین ذیربط خواستار بستر سازی این امر شد.

 

با توجه به اینکه زاغه یکی از قطب های تریلی سازی کشور بشمار می‌رود و روز به روز نیز به کارگاه های تریلی سازی در این منطقه اضافه می‌شود وی بیان کرد: منطقه زاغه بسیار درآمد خیز است و در حوزه اراضی کشاورزی می‌باشد و از آنجائیکه در حوزه بخش مرکزی و حریم شهر صالح آباد می‌باشد باید به سرعت دو راهی زاغه ساماندهی شود.

 

با توجه به نامشخص بودن حوزه کاری در این منطقه، فرماندار بهار افزود: باید تعیین تکلیف شود که مسئول پروانه، ساماندهی و ساخت و ساز در این محدوده جزء حوزه کاری کدام یک از ارگانهاست و این محدوده از نابسامانی خارج شود.

 

نباتی در میانه این جلسه خطاب به مسئولانِ حاضر در جلسه گفت: به افرادی که مجوز ندارند و دنبال ساخت و ساز در این محدوده هستند تذکر میدهیم، چرا که هم در حریم راه است و هم در محدوده شهر و اراضی کشاورزیست و از این اقدام غير قانونی و غیر بهداشتی باید جلوگیری شود.

 

 فرماندار بهار در میانه این جلسه با قید فوریت، خواستار راه اندازی پایگاه اورژانس مهاجران و ساماندهی دوراهی زاغه و همچنین برگزاری همایش دوچرخه سواری برای ادارات شد و موضوعِ سلامت روان دانش آموزان و ارائه راهکار و پردازش تدابیر را مهم ترین موضوعِ پیگیری در جلسه آتی عنوان کرد.

 

فرماندار بهار سلامت روان را از سلامت جسم مهمتر دانست و يادآور شد: سلامت روان بسیار حائز اهمیت تر از سلامت جسم است؛ به علت بیماری کرونا دو سالِ تمام کودکان و جوانان را با پل های ارتباطی همچون گوشی همراه در فضای بازِ اینترنتی رها کردیم و این بستری برای مشکلات روانی می‌شود و باید تدابیری برای این موضوع اتخاذ شود.

 

وی با خطاب به مسئولین حاضر در جلسه خواستار برگزاري همایش های ورزش همگانی ازجمله شهرداری شد و گفت: علیرغم همه فعالیت های دستگاه ها، باز هم در این بحث طالب تلاش های بیشتری از سوی ادارات هستیم؛  هنر این است که منتظر بودجه نباشیم و با پردازش راهکارهای به صرفه، تصمیمات و اقدامات بهینه ای انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی