سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/17 23:28:47
رئیس مخابرات شهرستان بهار:

تأمین بودجه مخابرات علت گرانی آبونمان تلفن ثابت است

رئیس مخابرات شهرستان بهار: مخابرات برای تأمین حقوق کارمندان خود و پرداخت هزینه های موجود ناچار به افزایش آبونمان تلفن های ثابت شهرستان شده است. چه تلفن ثابت قطع باشه و چه در حال استفاده باشد شامل این افزایش هزینه می‌شود.

شناسه خبر: 12980


به گزارش نشاط شهر، در رابطه با افزایش بی سابقه هزینه آبونمان تلفن ثابت گفتگویی داشتیم با رئیس مخابرات شهرستان بهار.

اصلانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مخابرات برای تأمین حقوق کارمندان خود و پرداخت هزینه های موجود ناچار به افزایش آبونمان تلفن های ثابت شهرستان شده است. چه تلفن ثابت قطع باشه و چه در حال استفاده باشد شامل این افزایش هزینه می‌شود.

رئیس مخابرات شهرستان بهار افزود: از سال ۸۸ تا شهریور ماه ۱۴۰۱ هزینه آبونمان تلفن های ثابت تغییر آنچنانی‌ای نکرده بود و ما افزایش قیمت نداشتیم اما با توجه به شرایط موجود و وجود هزینه ها از جمله گرانی مواد اولیه، حقوق کارمندان و...هزینه افزایش پیدا کرده است.

همچنین مسئله قطعی خط تلفن ثابت به مدت طولانی در محلی که دانشگاه پیام نور بهار در آن واقع است، مطرح شد که رئیس مخابرات شهرستان بهار چنین اظهار کرد: بیشتر اقدامات لازم برای وصل دوبارع تلفن ثابت در این ناحیه صورت گرفته است تنها یک مسئله دیگر باقی است که امیدواریم با همکاری و دستورات لازم از سایر مسئولین مربوطه این مشکل هرچه سریع تر برطرف شود.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی