سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/7 20:23:50
شهردار جدید شهر بهار در جمع فعالین اجتماعی سیاسی:

کاهش تصدی گری مهمترین هدف ماست

شاهین فرجی شهردار جدید شهر بهار عصر امروز در اولین حضورش در جمع فعالین اجتماعی سیاسی شهر بهار بر ایجاد کارگروه های تخصصی از فعالین اجتماعی سیاسی تاکید کرد و مهمترین هدفش را کاهش تصدی گری شهرداری بیان کرد.

شناسه خبر: 13036

 

به گزارش نشاط شهر، عصر امروز نشست شهردار جدید شهر بهار با جمعی از فعالین اجتماعی سیاسی شهر بهار در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

 

در این جلسه فعالین اجتماعی سیاسی شهر بهار ضمن تبریک تصدی سمت جدید به شهردار، هر یک به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل کلان شهر پرداخته و پیشنهاداتی از جمله تشکیل کارگروه های تخصصی از میان فعالین اجتماعی بیان کردند.

 

در ادامه شاهین فرجی شهردار بهار به بیان مسائلی کلی در موضوعات مطرح شده پرداخت و اظهار داشت: شهرداری امروز یک نهاد اجتماعی است نه یک نهاد خدماتی لذا یکی از دلایلی که امروز نشست با حضور فعالین اجتماعی سیاسی شهر برگزار شد تغییر در این رویکرد است.

 

فرجی اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم تجولات بزرگی در یک مکان داشته باشیم ابتدا باید آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت شهر داشته باشیم و بعد اقدام کنیم. بنده اعتقاد دارم در صحبت های فرهیختگان راه هایی پیدا می شود که در ساعتها کار کارشناسانه پیدا نمی شود.

 

فرجی کاهش تصدیگری را مهمترین هدف خود در شهرداری بیان کرد و اظهار داشت: هم اکنون شهرداری هم ناظر است و هم کارفرما و این علط است و باید این رویه تغییر کند تا با فراغ بیشتری بتوان به امور فرهنگی و اجتماعی رسیدگی کرد.

 

شهردار جدید بهار به لزوم اجرای برنامه بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت تاکید کرد و گفت: ما راه درازی در پیش رو داریم، ورودی شهر باید ترمیم شود، واحدهای تجاری در بهار ریزدانه است باید برای آن فکر اساسی شود، در مسائل فضای سبز برنامه ریزی درستی باید صورت گیرد.

 

وی به تجربه بیست ساله تجربه خود در شهرداری اشاره کرد و گفت: تجربه به من میگوید اگر یک قدم برای مردم برداریم مردم ده قدم برمیدارند، لذا اعتقادم این است که باید گروه بندی کنیم، کارگروه های تخصصی تشکیل دهیم و در حوزه های مختلف از ظرفیت های موجود در شهر استفاده کنیم.

 

فرجی ادامه داد: باید امنیت سرمایه و سرمایه گذار را حفط کنیم باید برای همه آنها برنامه ریزی کنیم. قول می دهیم که در منابع مالی بتوانیم مردم را راضی کنیم.

 

منصور سرمدی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی