سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه بررسی موانع اقدام ملی مسکن و پرسش و پاسخ با مدیرکل راه و شهرسازی استان به ریاست فرماندار بهار و سایر مدیران ذیربط و معتمدین و شورای اسلامی شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13129

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، جلسه بررسی موانع اقدام ملی مسکن و پرسش و پاسخ با مدیرکل راه و شهرسازی استان به ریاست فرماندار بهار و سایر مدیران ذیربط و معتمدین و شورای اسلامی شهر بهار برگزار شد.

 


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مردم بهار بدانند شهرستان بهار یک شهرستان مستقل بوده و خواهد بود و زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت.

ایوب اسداللهی در جمع خبرنگاران شهرستان بهار، اظهار کرد:اینکه شهرستان بهاراز لحاظ استقلال سیاسی زیرنظر همدان یاشهردیگری برود امکان ندارد.بهار یک شهرستان مستقل بوده و خواهد بود.

وی در ادامه در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهار مطرح کرد: شهرستان  بهار در رابطه با تأمین زمین دارای عقب افتادگی‌هایی بوده و نیاز زمین با سرعت کافی تأمین نشده که با دستور استاندار و ورود فرماندار توافقات زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعت بالاتری گرفته و امیدواریم این توافقات به زودی نهایی و اراضی لازم به محدوده شهر الحاق و عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

اسداللهی با اشاره به پروژه ۱۹۲ واحدی شهر بهار نیز گفت: جمع آوری فونداسیون طرح توسط بنیاد مسکن در حال انجام بوده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و افرادی که در این رابطه نسبت به واریز پول خود اقدام کرده اند، در این پروژه ساماندهی می‌شوند.


انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی