سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/2 13:33:00
فرماندار شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی در شهرستان بهار

ظهر روز گذشته رونمایی از پوستر جشنواره استعدادیابی دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور فرماندار ،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13397

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر روز گذشته رونمایی از پوستر جشنواره استعدادیابی دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور فرماندار ،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این مراسم اکبری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت:  همزمان با آغاز دهه کرامت اولین جشنواره رضوی با عنوان (نامه ای به امام رضا(ع)) ویژه ی  دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را به دفاتر مدارس یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند؛برندگان این جشنواره پس از داوری، در بیستم خرداد ماه مشخص شده و آثار برگزیده درقالب یک جلد کتاب به چاپ میرسد.

 

اکبری با اشاره به دومین جشنواره استعداد یابی دهه هشتادی ها و نودی ها گفت: هدف از این جشنواره شناسایی استعدادها، رشد و ارتقا یادگیری نوجوانان و کودکان در حوزه های مختلفی مانند فضای مجازی، داستان نویسی،مجری گری، گویندگی، نمایشنامه نویسی، تئاتر، طراحی گرافیک،موسیقی و... می باشد.

 

وی در پایان عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر مدارس،سایت nasimfarhang.ir و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۸۰۰۸۷ در جشنواره استعدادیابی حضور داشته باشند.

 

در ادامه فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار اظهار داشت: دانش آموزان بعد از استعدادیابی باید به سمت فعالیت‌های مورد علاقه خود هدایت و در این مسیر تقویت شوند.بارور کردن این استعدادها بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم می کند، چه بسا دانش آموزان ما بتوانند در این جشنواره به خوبی بدرخشند. 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟