سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم جشن باشکوه میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار و تجلیل از مدال آوران ورزشکار دختر شب گذشته برگزار شد.

شناسه خبر: 13783

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم باشکوه میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار و تجلیل از مدال آوران ورزشکار دختر شب گذشته برگزار شد.

 

 

این مراسم که با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه ، جناب سرهنگ هندی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار ،دکتر میرزایی بخشدار و جمعی از کثیری از شهروندان در سالن آمفی تئاتر این شهر برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم با همخوانی همه حاضرین سرود باشکوه ملی ایران نواخته و در ادامه نیاناز امام جمعه لالجین با حضور در پشت تریبون به وصف حضرت زینب کبری (س) و رشادت های این بانوی بزرگ پرداخت.

 

حجت الاسلام محققی گفت: انسان‌ها باید در زندگی خود برای جلوگیری از مشکلاتی که قرار است ایجاد شود، تقوا و خداترسی داشته باشند چرا که با تقوا داشتن مشکلات حل خواهد شد و راه رسیدن به سعادت هموار می‌گردد.

 

 

امام جمعه لالجین با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار است ادامه داد: بنابر بیانات رهبر انقلاب، پرستاران کار ارزشمند و شریفی دارند که مثل فرشته‌های نجات به کمک و نجات دادن بیماران دردمند می‌پردازند و خدمات آن همچون سلوک در راه خدا بوده و اجر مضاعف دارند.

 

وی بیان کرد: وحوش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، به بیمارستان‌ها و دیگر مراکز این منطقه نیز رحم نکرده و آنجاها را بمباران کردند که سپس به این اقدامات جنایتکارانه خود نیز افتخار می‌کنند همچنین تعداد زیادی پزشک، پرستاران و مردان و کودکان را به شهادت می‌رسانند.

 

در ادامه این مراسم میثم بهرامی رئیس هیئت دای دو جوکو استان همدان با حضور در جایگاه با ارائه گزارش فعالیت های هیئت و معرفی ورزش رزمی کودو دای دو جوکو از مدال آوران دختران شهر لالجین قدردانی و عنوان کرد در مسابقات گذشته که تیم استان همدان متشکل از ۴۶ هنرجو از شهرستان های مختلف در مسابقات کشوری حضور داشتند دختران لالجینی با ۱۱ هنرجو حاضر در مسابقات توانستند ۴ مدال طلا ، ۱ نقره و ۲ برنز بدست بیاورند که عمل کرد بسیار قابل قبولی در بین شهرستان های حاضر در تیم استانی بود.

 

وی باتوجه به پتانسیل ورزشکاران نوجوان و جوانان لالجینی از مسئولین درخواست حمایت های ویژه داشت تا بتوانند هنرجوهای بیشتری در این رشته از این شهر پرورش دهند.

 

در ادامه نیز با حضور مداح اهل بیت مولودی خوانی در وصف حضرت زینب(س) انجام و در انتهای مراسم دختران ورزشکار به ارائه حرکت های نمایشی ورزش رزمی پرداختند.

 

در خاتمه این مراسم از دختران مدال آور مسابقات کشوری تجلیل به عمل آورده شد.

 

 

منصور سرمدی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی