سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از آغاز پذیرش بیمار طی دی‌ماه در بیمارستان کودکان اکباتان خبر داد و گفت: افتتاح رسمی بیمارستان این مرکز درمانی نیز در صورت امکان با حضور رئیس جمهور خواهد بود.

شناسه خبر: 13862

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از فارس، محمدمهدی مجذوبی از افتتاح رسمی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و اظهار کرد: به احتمال زیاد این بیمارستان دی‌ماه با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح رسمی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه پذیرش بیمار در بیمارستان نیز دی‌ماه انجام خواهد شد ادامه داد: با افتتاح بیمارستان تمام شفیت‌های پرسنل و کادر درمان تنظیم و بیماری‌گیری نیز در این مرکز آغاز می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از میزان شاخص تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت استان سخن گفت و افزود: این میزان در استان ۱.۴۴ ارزیابی شده و در کشور نیز عدد ۱.۸۶ است که با این شرایط، همدان برای رسیدن به میانگین کشوری به یک هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد.

 

وی با اشاره به اینکه سختی کار رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و... را قبول داریم اما طرح‌های ملی و حمایتی نیز در حال تدوین و در دست اجراست در ادامه عنوان کرد: همدان از لحاظ خوابگاه دانشجویی در وضعیت خوبی قرار دارد به طوری که صد درصد دانشجویان غیربومی و متقاضی خوابگاه در بخش خصوصی و دولتی زیر پوشش علوم پزشکی قرار گرفته‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

مجذوبی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه آموزش نیز از وضعیت مطلوب و تراز عالی را در کشور برخوردار است خاطرنشان کرد: ۱۱ دانشکده و بیش از ۱۴۰ رشته محل در دانشگاه علوم پزشکی فعال است و در حوزه آموزش نیز موفق به رتبه‌بندی کشوری شده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی