سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/2/21 08:16:43
فرماندار بهار خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با حضور ابوذر روحی در شهرستان بهار

دکتر مجتبی فیض الهی در جلسه هماهنگی دهه کرامت و استقبال از خادمین و پرچم رضوی از برگزاری ویژه برنامه های متعدد با حضور ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در دهه کرامت خبر داد.

شناسه خبر: 14682

 

به گزارش نشاط شهر، در آستانه آغاز دهه کرامت، جلسه هماهنگی دهه کرامت و استقبال از خادمین و پرچم رضوی در سالج جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد .

 

در این جلسه دکتر مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت روز دختر بیان داشت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود.

 

وی ادامه داد: طی سال های گذشته با حضور خادمین حرم رضوی در شهرستان بهار، برنامه های چشمگیری برگزار شده است.

 

فیض الهی به فضائل و ارزش های حضرت معصومه (س) پرداخت و ضمن تاکید بر الگوسازی از شخصیت والای آن حضرت افزود: امسال نیز با آغاز دهه کرامت، با استقبال از خادمیاران حرم مطهر رضوی در صبح روز ۲۶ اردیبهشت ماه برنامه های این روز با عطر افشانی و غبارروبی و حضور در حرم آیت الله بهاری ره ، سایر برنامه ها آغاز خواهد شد.

 

فرماندار بهار برگزاری مراسم جشن‌ دختران خورشید هشتم در صالح آباد و اجتماع و جشن مردمی در روستای سيمين و برگزاری جشن در روستای گنج تپه و شهر مهاجران را از برنامه های اجرایی به مناسبت دهه کرامت با حضور حاج ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده برشمرد.

 

 

وی یکی از شاخص ترین برنامه را جشن بزرگ و استقبال از خادمین با حضور حداکثری دهه هشتادی و نودی ها عنوان کرد و گفت: جشن بزرگ دهه کرامت با حضور دهه هشتادی و نودی ها و  ابوذر روحی خواننده سرود سلام در شهر بهار، بعدازظهر و در شهر لالجین، شب برگزار می‌شود. 

 

وی به مشارکت و همیاری رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: رؤسای ادارات در این برنامه ها نسبت به فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# دهه_کرامت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی