سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار در ادامه حضور خود در روستاهای شهرستان ،روز گذشته در روستای همه کسی حضور یافت و به همراه بخشدار صالح آباد و جمعی از مسئولین شهرستان ضمن بازدید میدانی و دیدار با اهالی ،اعضای شورای اسلامی و دهیار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.

شناسه خبر: 14697

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار در ادامه حضور خود در روستاهای شهرستان ،روز گذشته در روستای همه کسی حضور یافت و به همراه بخشدار صالح آباد و جمعی از مسئولین شهرستان ضمن بازدید میدانی و دیدار با اهالی ،اعضای شورای اسلامی و دهیار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.

 

در این نشست عمده‌ترین درخواست‌های مطرح شده از سوی اهالی روستای همه کسی،تجهیز دکل مخابراتی،آسفالت زیرگذر همه کسی در محور همدان-سنندج ،قطعی برق ،احداث سالن ورزشی و زمین چمن ،مشکلات آب و حفر چاه ،زیرسازی آسفالت و جدول گذاری معابر،ایجاد شهرک ضایعات ،بازسازی و نو سازی مدارس و سنگ کاری رودخانه بود.

 

دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار تهیه فهرست اولویت ها را مهمترین مولفه توسعه روستایی دانست با اشاره به عدم آنتن دهی تلفن در زمان قطع برق در روستا گفت: این مورد مهمترین مشکل روستا است و به جدیت پیگیر بهبود تجهیزات ارتباطی روستا در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

 

وی به آب بندی ، زهکشی و آسفالت زیرگذر ورودی روستا در اسرع وقت و ظرف مدت یک ماه تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه معارضات عامل جلوگیری از حفر چاه جدید است گفت : مطالعات  تخصصی ژئوفیزیک جهت تعیین بهترین محل دسترسی به آب انجام شده و مسئولین مربوطه باید جهت رفع معارضات، رایزنی های لازم را انجام داده و مشکل آغاز پروژه حل شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به نیاز سنجی، برنامه نوسازی و بازسازی مدارس روستا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

فرماندار بهار در خصوص احداث سالن ورزشی و چمن مصنوعی گفت :یک قطعه زمین به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع برای فعالیت‌های ورزشی در روستا در نظر گرفته شده است که ۷۰۰ متر آن تغییر کاربری داده شده و هفته آینده جهت ساخت چمن مصنوعی کلنگ زنی خواهد شد، سالن سرپوشیده نیز در متراژ باقیمانده پس از تغییر کاربری احداث خواهد شد.

 

وی بر حمایت و سازماندهی فعالیت های صنعتی در روستا تاکید کرد و افزود: پس از مشخص شدن متولی و مالکیت اراضی، با در نظر گرفتن ضوابط و شرایط محیط زیستی اقدامات لازم جهت ایجاد شهرک ضایعاتی صورت خواهد گرفت.

 

دکتر فیض اللهی در پایان جهت رفع مشکلات قطعی برق و سازماندهی رودخانه قول مساعد دادند.

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# روستا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است