سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

آئین کلنگ زنی پروژه مجتمع آب‌رسانی جمشید آباد صبح امروز صورت گرفت. این مراسم با حضور نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس، امام جمعه لالجین، فرماندار، مدیر عامل آب و فاضلاب استان، بخشدار لالجین و دیگر مسئولین برگزار شد.

شناسه خبر: 14816

 

به گزارش نشاط شهر، این مراسم با حضور نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس، امام جمعه لالجین، فرماندار، مدیر عامل آب و فاضلاب استان، بخشدار لالجین و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

 

 

عملیات این پروژه با اعتباری معادل ۲۷۰ میلیارد ریالی از بند ی اعتبارات وزارت نیرو با تلاش فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس اخذ شده است.

 

مهندس بختیاری مدیر عامل آبفای استان در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشید آباد با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر این است که در خدمت رسانی به مردم نباید خللی ایجاد شود گفت: یکی از مشکلات دیرینه مردم این منطقه در بخش آب شرب است که کلنگ زنی می شود و این راهی است که رئیس جمهور شهید شروع کردند و ما هم باید این مسیر را ادامه بدهیم و در راستای پایدار سازی آب شرب صورت می گیرد.

 

وی گفت: یکی از اعتباراتی که از بند ی تبصره ۱۵ صورت گرفته و در سطح کشور حدود ۶ استان از این اعتبار بهره مند شدند شهرستان های بهار و کبودراهنگ است که بصورت ویژه توسط آقای توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ برای این دو شهرستان اخذ شده است.

 

مدیر عامل ابفای استان ادامه داد: این اعتبار بالای ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۳۰ میلیارد تومان در سطح بهار و کبودراهنگ هزینه خواهد شد و  قرار داد های مختلفی بسته شده است و با پیگیری های خاصی که نماینده مردم بهار و کبودراهنگ انجام دادند برای استفاده از حداکثر اعتبارات مناقصات برگزار شده و هیچ مشکلی در منابع تامین اعتبار نخواهیم داشت.

 

وی افزود: احداث مجتمع های آبرسانی،حفر ده ها حلقه چاه آب ، صدها  کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع  در سطح دو شهرستان صورت خواهد گرفت.

 

وی‌ ادامه داد: پروژه ای که امروز صورت می گیرد جمعیتی حدود ۳هزار نفر و حدود ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع با دو ایستگاه پمپاژ  با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان هزینه آغاز می شود.

 

وی افزود: اعتبار آبفای استان در سال ۱۴۰۲ حدود  ۴۶۰ میلیارد تومان بود که  حدود ۳۷۰ میلیارد تخصیص  آن به حساب شرکت واریز شده است.

 

 

مرضیه کریمی رادپور 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است