سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکترقالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائيه در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی، جانشین دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند.

شناسه خبر: 15105

 

به گزارش نشاط شهر، دکترقالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت پدر شهیدان مرحوم حاج سیدجواد حجازی، را تسلیت گفت:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

 

حجةالاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج سیدعلی اصغر حجازی

قائم مقام محترم دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری

 

 درگذشت پدر بزرگوارتان، ابوالشهیدین والامقام، مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی موجب تأسف و تأثر گردید.

 

  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرتعالی، خانوادۀ معزز و سایر اقوام و بستگان، برای آن خادم‌ اهل‌بیت علیهم‌السلام، که در ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت، رحمت واسعه، علو درجات و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و اجر و تسلای خاطر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی».

 

 

 

دکتر پزشکیان نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

 

رئیس جمهور منتخب در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اصغر حجازی را به وی و خانواده محترم تسلیت گفت.

 

 دکتر مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت پدر قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خداوند رحمان برای آن اسوه فداکاری و استقامت که همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و انجام فعالیت‌های خیر و عام المنفعه در موسسه خیریه دارالایتام مهدیه کرد و تا آخرین لحظات عمر مروج و مدافع آرمان‌های والای شهیدان بود، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت دارم.

 

مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب

 

 

 

پیام تسلیت دکتر مخبر در پی درگذشت پدر شهیدان حجازی:

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی، جانشین دفتر مقام معظم رهبری را به وی، خانواده محترم و عموم بازماندگان معزز تسلیت گفت. 

محمد مخبر در پیامی با تسلیت درگذشت ابوی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حجازی و پدر شهیدان والامقام سید جعفر و سید باقر تصریح کرد: این انسان وارسته و مبارز در کنار فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی و تقدیم دو فرزند دلیر خود در مسیر سربلندی و آزادگی کشور، با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خیرخواهانه از جمله سرپرستی کودکان بی‌سرپرست در موسسه خیریه دارالایتام مهدیه، زندگی پربرکت خود را وقف خدمت به اسلام و مردم نمود و با صبوری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و نام و یادی نیک و ماندگار از خود بر جا گذاشت.

 

 

پیام تسلیت رئیس قوه قضائيه در پی درگذشت ابوی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی اصغر حجازی

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

جناب حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای حجازی دامت توفیقاته

 

درگذشت ابوی گرانقدرتان ابوالشهیدین مرحوم مغفور آقای حاج سید جواد حجازی که از صلحای اخیار بودند را به جنابعالی و خاندان مکرّم و کلیه بازماندگان تسلیت عرض میکنم و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

 

ابوی مرحوم‌تان از مبارزان و پایمردان نستوه انقلابی بودند و در سالهای مبارزه با رژیم ستمشاهی در کنار اعاظم و بزرگان، دوران سخت و صعب را سپری کردند و فرزندان صالحی را  تربیت وتقدیم انقلاب نمودند.

 

ایشان در هیچ احوال و اوقاتی از احسان و یتیم‌نوازی چشم نپوشیدند و با اشتغال مستمر و ممتاز به دستگیری از ضعفا و مستمندان، حقاً قدم در صراط مستقیم مولایمان ابوالایتام و ابوالمساکین حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام نهادند. 

 

از درگاه خداوند متعال، قبولی خدمات آن صدیق خیّر و حشر ایشان با اولیاء و صلحا را مسئلت دارم.

 

غلامحسین محسنی اژه‌ای

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است