سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سومین جشنواره آلو در روستای هدف گردشگری «حیدره قاضی‌خانی» شهرستان بهار با استقبال پرشور گردشگران و مردم منطقه برگزار شد.

شناسه خبر: 15616

 

به گزارش نشاط شهر، سومین جشنواره آلو در روستای هدف گردشگری «حیدره قاضی‌خانی» شهرستان بهار با استقبال پرشور گردشگران و مردم منطقه برگزار شد.

 

علی خاکسار اظهار کرد: سومین جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی‌خانی از روستاهای شهرستان بهار جمعه ۲۰ مهرماه با همکاری فرمانداری، بخشداری، جهادکشاورزی، اداره میراث‌فرهنگی شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی و اهالی این روستا برگزار شد.

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: این رویداد گردشگری، با هدف آشنایی گردشگران و مردم با آداب رسوم روستای حیدره قاضی‌خان و نیز ارتباط مستقیم و بدون واسطه مصرف‌کننده با تولیدکننده و آشنایی با محصولات و تولیدات و نیز صنایع‌دستی روستا و با استقبال پرشکوه مردم برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

فرهنگ و هنر