سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شب گذشته جمعی از بزرگان ،معتمدین و روحانیان شهر از محلات مختلف بهار در حضور حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار،شهردار و اعضای شورای شهر در دفتر امام جمعه جهت همفکری در خصوص مشکلات شهر از جمله سازماندهی آرامستان گرد هم آمدند.

شناسه خبر: 15627

 

به گزارش نشاط شهر، شب گذشته جمعی از بزرگان ،معتمدین و روحانیان شهر از محلات مختلف بهار در حضور حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار،شهردار و اعضای شورای شهر در دفتر امام جمعه جهت همفکری در خصوص مشکلات شهر از جمله سازماندهی آرامستان گرد هم آمدند.

 

 

در ابتدا سعید ماهری پیرو رئیس شورای شهر بهار دوره ششم شورا را دوره کار و تلاش عنوان کرد و گفت: شورای شهر در این دوره به فکر توزیع متوازن در تمام شهر بوده است به طوری که توسعه باید همزمان و در همه نقاط بهار انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار یکی از اقدامات مهم دوره ششم شورا بوده است گفت: مهندس فرجی شهرداری توانمند متخصص و پا به کار است.

 

رئیس شورای شهر بهار اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم بهار سازماندهی ورودی بهار بود که با حمایت های شبانه روزی حاج آقا مصباح بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر سال آینده انجام خواهد شد. 

 

سعید ماهری آسفالت بیش از یکصد معبر و آسفالت خیابان ۳۰ متری را از دیگر خواسته های مردم اقدامات این دوره شورا دانست.

 

سعید ماهری خط قرمز این دور از شورا را حفظ منافع مردم بهار دانست و گفت: از ابتدای شروع کار تاکنون هیچ مصوبه‌ای را که بدانیم منافع مردم در آن لحاظ نشده امضا نکرده‌ایم؛ خط قرمز ما حفظ منافع مردم بهار بوده است و اجازه ندادیم ریالی از پول مردم بهار به انحراف کشیده شود.

 

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی ها و همراهی های همیشگی مردم بهار گفت: ۲۸ هزار و ۶۰۰  نفر از جمعیت شهر بهار شورای شهر بهار است،نزدیکی ما به همدان برای پیشرفت بهار یک فرصت است ،ما اجازه نمی‌دهیم پشت درهای بسته برای بهار تصمیم گیری شود.

 

در ادامه حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار هدف از این گردهمایی را رفع موانع و وحدت بین مردم دانست و گفت: یکی از اساسی‌ترین کارهایی که باید صورت گیرد حفظ هویت بهار است، حریم بهار باید مشخص شود.

 

وی ادامه داد: بهار شهری دارای هویت قدمت و پیشینه است باید این هویت و تاریخچه را حفظ کنیم و نگذاریم که بهار در دل شهر دیگری هضم شود.

 

وی اقدامات این دوره از شهردار و اعضای شورای شهر را قابل قدردانی دانست و افزود: برخی از فعالیت‌ها از سال‌های قبلی بلاتکلیف مانده بود که اگر در گذشته این اتفاقات می‌افتاد اکنون بهار حال بهتری داشت.

 

امام جمعه بهار تصریح کرد در بهار به دنبال هیچ منفعتی نیستم و تنها هدف من جلب رضایت مردم و حفظ شهر بهار است. 

 

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم دلسوز شهر بهار گفت: طی چهار روز گذشته بیش از ۳ میلیارد تومان جهت کمک به جبهه مقاومت جمع آوری شد که نشان از همت بالای مردم بهار دارد.

 

در ادامه شاهین فرجی بر شهردار بهار با اشاره شهر بهار دلسوزترین مردمان را دارد گفت: من خودم را سرباز این شهر می‌دانم و باید برای رفاه و آسایش و زندگی مردم تمام تلاش خود را کرده و خواهم کرد.

 

شهردار ادامه داد: طرح تفصیلی شهر بهار که به معنی تعیین و تکلیف کاربری‌های شهروندان است از سال ۱۳۷۳ مسکوت مانده بود که امروز توسط استاندار تصویب و ابلاغ شد.

 

وی تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری را مردم محور دانست و گفت: برای تمامی پروژه‌های عمرانی در حال احداث مبلغی اعتبار دولتی جذب نشده و تمامی آنها پول شهروندان است.

 

وی اعلام کرد: با ابلاغ طرح تفصیلی سرانه تجاری شهر بهار از ۵ هکتار به ۱۳ هکتار افزایش می‌یابد در نتیجه تولید ثروت را برای شهروندان به همراه دارد.

 

فرجی فر تصریح کرد: در راستای گره گشایی از مشکل مسکن ملی ،شهرداری و شورای شهر بهار به این زمینه ورود کرده و الحاق زمین به محدوده در طرح تفصیلی پیش بینی شده است.

 

وی از تغییر کاربری تجاری در معابر بالای ۱۲ متر خبر داد و گفت: شهرداری می‌تواند در معابر ۱۲ متر به بالا با اخذ ارزش افزوده ناشی از کاربری،مجوز تجاری بدهد.

 

هانیه عبدی

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است