سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در خطبه ۲۷ مهر نماز جمعه در جمع نمازگزاران به نشانه‌های وجود اخلاص در انسان اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات اخلاص در زندگی این است که انسان صاحب حکمت می‌شود.

شناسه خبر: 15631

 

به گزارش نشاط شهر، حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در خطبه ۲۷ مهر نماز جمعه در جمع نمازگزاران به نشانه‌های وجود اخلاص در انسان اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات اخلاص در زندگی این است که انسان صاحب حکمت می‌شود.

 

وی ادامه داد: اثر اخلاص باید حکمت در قلب باشد البته هر انسانی صاحب حکمت نمی‌شود انسانی که بتواند قلب خود را اداره کند می‌تواند حکمت را درون قلب خود جایگزین اعمال شر کند.

 

امام جمعه لالجین به آثار و برکات تقوا در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: افزایش روزی انسان، آسانی و راحتی امور, گشایش در امورات،خروج از شبهات دنیایی،فرقان و قدرت تشخیص حق از باطل از برکات وجود تقوا در انسان است. 

 

وی اذعان داشت: جز از راه تقوا قدرت تشخیص راه درست و موفقیت در آزمون الهی امکان‌پذیر نیست.

 

وی اظهار کرد : پروژه تعریض محور ینگجه به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز لالجین هر ساله در تصادفات مختلف فوتی‌های بسیاری می‌داد و با چنین وضعیتی در 40 سال گذشته هیج اقدامی برای رفع و اصلاح این نقطه حادثه خیز انجام نگرفته بود. 

 

وی با بیان اینکه پروژه  تعریض محور ینگجه یکی از اقدامات ارزنده دکتر توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در طی این 40 سال گذشته برای این محور بوده است، افزود: دکتر توسلی  با پیگیری بسبار این پروژه را در دولت سیزدهم در شرایطی که دولت  اجرا و تعریف هر گونه طرح جدیدی را ممنوع  کرده بود ماده 23 آن را اخذ و عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

 

محققی با بیان اینکه باید قضاوت های ما قضاوت منصفانه باشد و منصافه و با منطق رفتار کنیم، گفت: برخی  با بی انصافی ادعا بر این دارند که  این پروژه  ظرف مدت یکسال باید به اتمام برسد در حالیکه این پروژه برای تکمیل به 1100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با توجه به تخصیص ها و وضعیت درآمدی دولت امکان اختصاص یکباره چنین اعتباری برای این پروژه توسط دولت و افتتاح آن ظرف یکسال  وجود ندارد اما با وجود آن دکتر توسلی پیگیری بسیار خوبی برای تزریق اعتبار به این پروژه داشته‌اند و طی این مدت این پروژه در مقایسه با سایر پروژه‌های سطح استان  از روند خوبی برخودار بوده است. 

 

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی طی دو سه هفته اخیر با پیگیری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در شهر لالجین  در بحث خاک ، آب ، فاضلاب و اوقاف اتفاق افتاده است بیان کرد:طی پنج یا شش ماهه گذشته سفالگران لالجین در بحث خاک رس دارای مشکل جدی شده بودند که این مشکل با پیگیری نماینده مردم بهار و فرماندار و معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان مرتفع شد که این همت آنان در پیگیری این امر قابل تقدیر است.

 

محققی همچنین با اشاره به مشکل آب و فاضلاب نیز تصریح کرد: در رابطه با موضوع آب و فاضلاب  طی پیگیری دکتر توسلی 

معاون وزیر قول مساعد رفع مشکلات این حوزه را داده‌اند. 

 

امام جمعه لالجین  همچنین با اشاره به پیگیری مجدد دکتر توسلی در رابطه با حل مشکل اراضی اوقافی لالجین و نیز ضرب الاجل استاندار همدان برای رفع این مشکل طی جلسه هفته گذشته خاطر نشان کرد: با وجود توانمندی استاندار جدید افق روشنی برای استان متصور است.

 

وی با اشاره به اقدامات ارزنده نماینده مردم بهار و کبودراهنگ برای شهرستان بهار و شهر لالجین تاکید کرد: درقضاوت راجع به  نماینده مردم بهار و کبودراهنگ لازم است عملکرد ایشان با  نمایندگان گذشته مقایسه شود و منصفانه وی را قضاوت کرد . 

 

محققی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توانمندی دکتر توسلی برای رفع مشکلات شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم بیان کرد: اگر بنا به نقد و انتقاد بود در نقد و انتقاد توان شما به ما نمی‌رسد اگر جایی از عملکرد دکتر توسلی نیاز به نقد و انتقاد داشت به طور قطع  نقد می‌کردیم . 

 

وی با انتقاد از تخریب و فضاسازی برخی از افراد با بی انصافی از دکتر توسلی خاطر نشان کرد: معتقدم قضاوت ها بعضا در مورد نماینده محترم منصفانه نیست، در تقابل  گرفتن برخی با بی انصافی با ایشان برای تخریب وی چه سودی به جز آسیب به مردم و شهرستان در برخواهد داشت؟ 

 

محققی گفت: از همه می خواهم که با کمک و همدلی یکدیگر از توان و ظرفیت بالای  نماینده شهرستان  در پیگیری امور برای رشد و توسعه این شهر همت کنیم و از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است