سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/5 14:57:29
رئیس هیئت جودو شهرستان بهار خبرداد :

دو رقمی کردن ملی پوشان جودو شهرستان بهار از اولویت های سال ۱۴۰۰

رئیس هیئت جودوی شهرستان بهار/ سال ۹۹ علی رغم تعطیلی اکثر رشته های ورزشی به خصوص جودو سال پر مدالی برای این هیئت بود و در سال ۹۹ موفق به کسب ۶ مقام کشوری شدیم.

شناسه خبر: 10908

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بهارکریمی ناصر با اشاره به عملکرد مثبت این هیئت در سال ۹۹ گفت : یکی از اولویت های ما در سال ۱۴۰۰ دو رقمی کردن تعداد ملی پوشان این هیئت می باشد.

رئیس هیئت جودوی شهرستان بهار در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گفت : سال ۹۹ علی رغم تعطیلی اکثر رشته های ورزشی به خصوص جودو سال پر مدالی برای این هیئت بود و در سال ۹۹ موفق به کسب ۶ مقام کشوری شدیم.

وی با اشاره به حضور جودوکاران بهاری در تیم ملی  گفت: خوشبختانه در سال ۹۹ سه جودو کار بهاری توانستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنندو حمید بهمنی نیز به عنوان فنی ترین جودو کار سوپر لیگ معرفی شد.

کریمی ناصر با اشاره به توسعه جودو بانوان در شهرستان افزود: در سال ۹۹ به دنبال توسعه متوازن جودو بانوان در شهرستان بودیم که در همین راستا خانم زاهدی به عنوان نایب رئیس معرفی گردید و در حال حاضر ۳۰ جودو کار نوجوان و نو نهال خانم در این رشته مشغول به فعالیت می باشند و همچنین در سال ۹۹ در دو مرحله آزمون کمربند زرد و نارنجی از آنها گرفته شد.

وی در ادامه به میزبانی مسابقات یگانهای ویژه کشور به میزبانی بهار و کسب ۲ مدال طلای کشوری و مقام اول تیمی  اشاره کرد و افزود: اولویت های این هیئت در سال ۱۴۰۰ از جمله دو رقمی کردن ملی پوشان؛ گسترش تیم بانوان در سطح شهرستان استان و کشور و استعدادیابی رده های سنی نونهالان و نوجوانان که پایه اصلی کلیه رشته های ورزشی هستند می باشد.

کریمی ناصر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت صفی زاده رئیس اداره شهرستان و پناهی رئیس هیئت استان گفت: انتظار داریم با توجه به پتانسیل شهرستان در رشته جودو مسولین نگاه ویژه تری به این رشته ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: جودو#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی