سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سلطان افشاری درگفتگو باخبرنگار نشاط بهار به کمبود بودجه دهیاری هاکه پاسخگوی هیچگونه طرحهای عمرانی روستاهانیست اشاره کرد.

شناسه خبر: 10968

به گزارش نشاط بهار؛ سلطان افشاری عضو شورای اسبق روستای حصار قره باغی درابتدا بیان کرد: آب آشامیدنی که سرچشمه آن از کوه کرکسین تأمین میشود و باید نیاز ۴۰۰ خانوار را تأمین کند به علت کمبود،یک روز در میان است که ۵ سال پیش باهمکاری شورا،دهیاری و اداره آبفا چاهی در نزدیکی روستا کنده شده که به علت نبود اعتبار بلااستفاده مانده وباتوجه به مضیقه بودن اهالی نیاز به مساعدت دولت داریم.



افشاری ادامه اظهارداشت:مشکل راه روستا و روستاهای همجوار که ۷روستا حدودا ۷۵۰۰ نفر جمعیت دارد دیگر قابل ترددنیست و نیاز به آسفالت و ترمیم دارد و همچنین بالای روستای نورآباد، رودخانه که به علت نبود گارد درکنارجاده و عدم دید باعث سقوط تعدادی زیادی وسیله نقلیه به رودخانه شده است و این معضل مساعدت مسئولین رامیطلبد.

وی خاطرنشان کرد: داخل روستا ۵ سال پیش با همکاری شورا ، دهیاری ، بنیاد مسکن و بخشداری مرکزی مقداری آسفالت شده، اما بقیه کوچه های اصلی نیاز به آسفالت دارند.

وی افزود: آب کشاورزی که از رودخانه سرچشمه میگیرد دارای ۹ جوی اصلی است که ۴ جوی آن توسط جهادکشاورزی و مساعدت اهالی در طرح لوله گذاری قرارگرفته که کشاورزان قادر به پرداخت خودیاری نیستند و به این دلیل طرح راکد مانده است.

افشاری خاطرنشان کرد: درروستاها همانند شهرها از ثبت نام کردن در شورای روستایی بدلیل عدم حمایت مالی استقبال نمیشود؛شوراهای روستایی مگر چه فرقی با سوراهای شهری دارند که حمایت مالی نمیشوند؟!
و از طرفی شوراهای روستایی در ادارات سنگ زیرین آسیاب هستند و هیچگونه حمایت مالی و تحت دیگر حمایت‌ها نمیشوند.


سلطان افشاری عضو اسبق شورای روستای حصار قره باغی درپایان عنوان کرد: ۲۶ سال دراین روستا عضو شورا بوده ام وانتظارم از دولت و مجلس این است که شورای روستاها هم همانند دیگر شوراها ازحقوق ومزایا وحداقل بیمه برخوردارباشند و از ادارات و ارگانهای مربوطه خواستار مساعدت و پیگیری مشکلات ذکرشده این روستا را دارم.

انتهای پیام /


برچسب ها: رودخانه#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
روستا