سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

پیش بینی می شود پیک مصرف برق تابستان امسال در روزهای گرم تیرماه و یا مردادماه به ثبت برسد و قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور از جمله استان همدان، انتقاد مردم را در پی داشته است.

شناسه خبر: 11322

به گزارش نشاط شهر به نقل از صبح الوند، افزایش تعداد قطعی های پراکنده برق، انتقاد مردمی را در پی داشته است طوری که در برخی مناطق شهر همدان در روز گذشته بیش از 4 ساعت متوالی قطعی برق سپری شده است. 

تعداد زیادی از شهروندان همدانی از قطعی های پراکنده برق در روزهای گذشته گلایه داشته اند و پاسخگو نبودن شماره مرکز فوریت های برق (121) نیز که در بیشتر تماس ها، مردم با بوق اشغال ممتد مواجه می شوند، موجب نارضایتی مشترکان برق شده است.

این در حالی است که بازاریان و مغازه هایی چون آبمیوه فروشی ها که تماما با برق می چرخند نیز دچار مشکل شده و باعث کسادی این صنف از بازاریان هم شده است. 

یکی از بازاریان واقع در شهرک صنعتی لالجین در حوالی همدان گفت: قطعی برق کلافه مان کرده است و کسب و کار تعداد زیادی از همکارانم تعطیل شده است و حداقل هایی هم که فعال هستند با تعداد نیروی کمی مشغول به فعالیت هستند. 

طبق گزارش های مردمی در برخی شهرک های همدان قطعی 4 ساعته برق وجود داشته که برای آپارتمان ها مشکل پمپاژ آب به طبقات بالا و باز نشدن درب پارکینگ ها از سوی دیگر مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. 

متاسفانه بی برنامگی ، عدم اطلاع رسانی و سوء مدیریت در عین عدم پاسخگویی شرکت برق در همدان به چشم می خورد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون