سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از بازگشایی مدارس به‌صورت آرام، تدریجی و متناسب با شرایط کرونا خبر داد.

شناسه خبر: 11673

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پیام ، محمد پورداوود در گفت‌وگو با همدان‌آنلاین، با اشاره به انتشار خبر آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان از ۲ هفته آینده گفت: علی‌رغم خبرهای اعلام شده در این رابطه از سوی وزارت بهداشت‌ودرمان، هنوز هیچگونه ابلاغیه رسمی مبنی بر واکسیناسیون دانش‌آموزان به این اداره‌کل ارسال نشده است.

وی در رابطه با نحوه فعالیت مدارس در سالتحصیلی پیش‌رو، بیان کرد: در حال‌حاضر براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، یکم مهرماه زنگ مقاومت و همزمان آغاز سالتحصیلی به صورت مجازی به صدا درمی‌آید؛ بازگشایی مدارس نیز به شکلی آرام و تدریجی و براساس صلاحدید ستادملی کرونا در زمانی نامعلوم خواهد بود.

پورداوود با تأکید بر اینکه زمان بازگشایی مدارس نامعلوم است، بیان کرد: در صورت بازگشایی تدریجی مدارس، در ابتدا مدارس کم‌جمعیت همانند مناطق روستایی و عشایرنشین آغاز به فعالیت می‌کنند؛ لازم به یادآوری است پروژه‌های مربوط به مدارس همانند به‌روزرسانی سیستم‌های گرمایشی و آماده‌سازی اطلس‌های آموزشی در مدارس تکمیل و به بیان دیگر این اداره‌کل آماده بازگشایی کامل مدارس است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: مدیران مدارس در سالتحصیلی پیش‌رو همانند پارسال نیز حق هیچگونه اجبار خرید لباس فرم و لوازم غیرضروری را به والدین ندارند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون