سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/7 23:59:47
در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانها:

در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۰ مورد آتش سوزی و ۳۹ مورد حادثه داشتیم

صبح امروز طی مراسمی با حضور مردم و مسئولین روز آتش نشانان گرامی داشته شد و از آتش نشان ها تقدیر شد.

شناسه خبر: 11778

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر صبح امروز جنب آتش نشانی شهر بهار مراسمی به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان شهر بهار برگزار شد و با حضور تعدادی از مسئولین و شهروندان از پرسنل زحمتکش آتش نشانی تجلیل شد.

 

مهدی مجیدی شهردار شهر بهار در این مراسم ضمن تشکر از زحمات آتش نشانان اظهار داشت: در طی مدتی که در خدمت مردم بهار بودم بیش از ۱۵ جلسه با اقشار مختلف از جمله، هنرمندان، روحانیون، بانوان، ورزشکاران و دیگر اقشار داشته ام و سعی کردم از نظرات و ایده های همه استفاده کنم.

 

مجیدی به برگزاری طرح دوچرخه سواری در روزهای سه شنبه هر هفته اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نیز از ایده های شهروندان بوده و با استقبال مردم نیز مواجه شده است، 

مجیدی با بیان این جمله که شهر خوب ساختنی است و نه یافتنی اظهار داشت: ما اگر شهری خوب می خواهیم باید خود شهروندان خوبی هم داشته باشیم و باید در ساختن این شهر خوب مشارکت کنیم. بیایید در فضای حقیقی باهم صحبت کنیم نه در فضای مجازی، ما از شهروندان از اتاق های فکر استقبال می کنیم.

 

در بخش دیگری از مراسم مهدی صمدی، مسئول آتش نشانی شهر بهار به ارائه گزارشی از عملیات های یک سال گذشته آتش نشانی بهار پرداخت و گفت: ما در آتش نشانی بهار ۹ آتش نشان و ۳ دستگاه خودرو داریم و تا حوالی گردنه اسدآباد در حوزه ما قرار دارد، در سال ۹۹ تعداد ۱۰۶ مورد آتش سوزی و ۲۳ مورد حادثه اتفاق افتاده که ۱۵ مجروح و ۵ فوتی را به همراه داشته است همچنین زمان عملیات ها ۱۲۴ ساعت در سال ۹۹ بوده است.

 

وی درخصوص گزارش ۶ ماه اول سال۱۴۰۰ گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۷ مهر ۴۰ مورد آتش سوزی و ۳۹ مورد حادثه داشتیم که در خصوص آتش سوزی ۱۲ مورد شهری، ۸ مورد روستایی، ۵ مورد کشاورزی و یک مورد صنعتی بوده و ۴۳ نفرساعت زمان عملیات ها در این مدت بوده است.

 

صمدی اضافه کرد: آمار حوادث در شش ماه اول سال ۳۹ مورد بوده که از این عدد ۲۱ مورد شهری، ۳ مورد روستایی و ۵ مورد جاده ای بوده که جمعا ۱۲۵ نفر ساعت زمان برده است.

 

در انتهای مراسم به آتش نشان ها نشان و لوح سپاس تقدیم شد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون