سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پنج تبعه عراقی که در سانحه رانندگی محور همدان- کرمانشاه مصدوم شده بودند به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

شناسه خبر: 11973

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا ، دکتر "حبیب معصومی" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه سواری پژو صبح امروز با پنج سرنشین عراقی در محدوده صالح آباد شهرستان بهار با یکدستگاه تریلر برخورد کرد.

وی اظهار داشت: با دریافت گزارش سانحه، ۲ تیم امدادی و جاده ای اورژانس به محل اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان بعثت همدان انتقال دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق مختلف استان همدان آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: ۶۶ پایگاه اورژانس جاده ای نیز در استان همدان با بهره مندی از امکانات و تجهیزات درمانی، خدماتی و امدادرسانی وجود دارد که تیم های امدادی مستقر در این پایگاه ها آماده انجام عملیات امداد و نجات در تمامی فصول سال هستند.

به گفته دکتر معصومی، ۹۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه خودروی فرماندهی نیز برای انجام ماموریت های امداد و نجات در سطح استان همدان بکار گرفته می شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون