سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/6 14:46:36
امام جمعه شهر بهار:

در زمان غیبت باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم

نماز جمعه این هفته شهر بهار به امامت حجت الاسلام محمدعلی ارزنده برپا شد.

شناسه خبر: 12021

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهربهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار به چگونگی اصلاح دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: بین خدا وخود اصلاح کنید، کسی که از درون و جان واعظی دارد خداوند نظرش را بر او عطا می‌کند و در همه حال مواظبت می‌کند تا دچار خطایی نشود و اورا هدایت می‌کند.

 

امام جمعه بهار همچنین اظهار کرد: در اعتقادات ما در قرآن کریم وقتی در محضر خداوند و این روایات‌ قرار میگیریم به ما دستور دادند تا به شخصی که عالم و فقیه و آگاه است و کسی که بر خلاف نفس عمل می‌کند و مورد نظر خداوند است مراجعه کنیم بلکه در زمان غیبت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

حجت الاسلام ارزنده افزود: در روایت با این توان واقتدار در مقابل مقام معظم رهبری با خدا معامله کرده و خدا هم این انقلاب و این کشور را به جلو انداخته و گوش به فرمان این ولی امیرمسلمین باشیم و در روایت  عامل قرآن و آیه است.

 

وی اذعان داشت: اگر بخواهیم در زمان غیبت در مسیر هدایت قرار بگیریم، لازم است که  پشت سر رهبر حرکت کنیم و به معنای واقعی عالمانه و آگاهانه از ایشان تبعیت کنیم بلکه شناخت کافی به مقام ایشان داشته باشیم و در مقابل دشمنان از ایشان حمایت کنیم.

 

 وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد که  فرموده بودند، قدرشناس جایگاه خود باشید و ادامه داد:  بسیجیان عزیز بدانید که با همت در راه خدا، درست اندیشی و اعتماد و توکل به خدا میتوانید در همه مسائل مهم کشور و این ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.

 

وی ادامه داد: در این پیام در حقیقت چند نکته وجود دارد اول اینکه ایشان همه ملت را بسیجی دانسته دوم اشاره به قدر شناسی به این جایگاه دارند و سوم به شاخص بودن بسیجی از جمله آگاهانه، عمل عالمانه، توکل و اعتماد بر خدا اشاره دارند و باید همه خود بر حفظ فرهنگ عمومی بسیجی برسند و در این راه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام ارزنده هفته بسیج را به مردم از جمله نیروهای نظامی، ارتشی و ماموران اطلاعاتی بسیجیان گمنام که مشغول به ارائه خدمت به کشور هستند و همچنین به دانش آموزان، طلبه های حوزه علمیه ،دانش جویان و در راس به فرمانده معظم کل قوا و امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی تبریک گفتند.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی