سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه محترم مهاجران ضمن تبریک روز مجلس، از نماینده ی مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات اساسی مردم مهاجران را خواستار شد.

شناسه خبر: 12024

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه محترم شهر مهاجران عنوان کرد:ضمن تبریک روز مجلس، خدمت تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،الخصوص خدمت نماینده محترم جناب آقای دکتر توسلی و تشکر از تلاش های شبانه روزی ایشان ، از شعارهای انتخاباتی جناب آقای دکتر توسلی احداث شهرک صنعتی و حل مشکل تولیدکنندگان شوریجات و رسیدگی به وضعیت نامناسب راه مهاجران و همچنین اتصال مهاجران به کبودرآهنگ بود که این دو موضوع از جمله مطالبات اساسی مردم این منطقه می باشد . 

وی افزود:موضوعات فوق در گیرودار بروکراسی اداری و همچنین عدم اعتقاد برخی از مسئولین به پیشرفت مهاجران، همچنان بلاتکلیف مانده که نیازمند پیگیری مجدانه نماینده محترم است.

عدم اتصال مهاجران به کبودرآهنگ و عدم تامین راه ایمن برای مهاجران باعث عقب ماندگی این منطقه شده است ، راه های مواصلاتی این شهر، الخصوص راه شاوه به مهاجران که شاه راه پیشرفت این شهر می باشد.

ایشان ضمن تبریک دوباره خدمت استاندار محترم بخاطر انتصاب ایشان.

 درخواست کردند که در انتصاب مدیران کلان شهرستان،اولاً تعجیل صورت بگیرد.

 دوماًاز مدیرانی که در گام دوم انقلاب می توانند کارایی داشته باشند استفاده کنند 

مدیرانی که روحیه انقلابی، جهادی ومعتقد به کار جهادی، متخصص و دارای برنامه،جوان و میدانی باشند.

ایشان در بحث حقوق های نجومی نیز افزودن که رسیدگی به حقوق های نجومی از مطالبات رهبر انقلاب می باشد که در دولت قبلی چندان اعتقادی به برخورد با این ناهنجاری بزرگ نبود. مگر قابل قبول است که یک مدیر ۲۱۵ میلیون ۱۸۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۶۰ میلیون حقوق بگیرند. کجای این باعدالت و عدالت خواهی سازگاری دارد اینگونه رفتارها زیبنده نظام اسلامی نیست، این حقوق های افسار گسیخته اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب کمرنگ می کند باعث ایجاد خوی اشرافی‌گری در جامعه می‌شود انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و ولایی از دولت مردمی انقلابی، این است که هر چه زودتر در این موضوع ورود پیدا کند و با همکاری سه قوه( مجلس و قوه قضاییه) خلاء های قانونی که برخی سودجویان از آن سوء استفاده می‌کنند را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی